Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

@troffeo, θέλει προσοχή στα φρένα να μην μπλοκάρεις τους μπροστινούς τροχούς και επίσης όταν μπαίνεις, να μην έχεις υποστροφή. 

Άρα φρένα νωρίς και αντίστοιχο σεταπ που θα σε βάζει και θα σε βγάζει, ουδέτερο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 13 ώρες, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Ωραίο βιντεάκι με την pole position του φετεινού Btcc race στο Croft

 

 

 

Στις γρήγορες στροφές ΒΡΑΧΟΣ το αυτοκίνητο από το downforce. Arcade physics στην πραγματική ζωή; Μάλλον ναι, γιατί στο rf2 ντριφτάρεις με 180+kmh. Κάτι παραπάνω θα ξέρει η ISI.

Περίεργο να απαγορεύει το downforce το drift...

Ο σέννα κάτι άλλο απο μικρο drift δεν έκανε σε όλη την καριέρα του...

 

Πολύ δογματικά σκέφτεστε μερικές φορές... Ο μπέργκερ σας στέλνει χαιρετίσματα απο την δυσκολότερη πίστα στον κόσμο...

 

 

On 17/6/2016 at 8:18 ΠΜ, το μέλος panosdimp έγραψε:

Μου στοίχισε κάτι παραπάνω το ιδιαίτερο που μου έκανε ο mad χθες αλλά άξιζε τον κόπο. 

Πάντως με εξέπληξε με την ταχύτητά του σ αυτή την πίστα, ο Vitas πρέπει να ψάξει να του βρει άλλο υποκοριστικό το χελωνάκι είναι πλέον άκυρο. 

Φίλε μου Vita πρέπει να ζοριστείς πολύ για να τον πιάσεις. 

Τι έγινε τελικά φίλε @panosdimp? το έπιασα ο χελωνάκι??

χα χα χα χα χα

Οσο και να προσπαθείτε, δεν με φτάνει το χελωνάκι...

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

On 17/6/2016 at 9:55 ΜΜ, το μέλος liakjim έγραψε:

Οκ, μάλλον δεν έχεις καταλάβει τις προθέσεις μου:

2ον : να δείξω πως κανένα sim δεν είναι τέλειο.

 

@liakjim, μετά τη συμβουλή σου για τον τρόπο οδήγησης μου και την υπέρμετρη φθορά των ελαστικών έχω να σου αναφέρω τα εξής..

Εκανα επι 1 ώρα σετάπ..

Οτι αλλαγή και αν έκανα, είχε άμεση αποκριση στο αυτοκίνητο..

Δεν πείραξα ini, δεν μπήκα σε κρυφούς κώδικές, δεν αλλοίωσα κάτι απο τον κώδικα του παιγνιδιού, απλά άλλαξα παραμέτρους και τις είδα αμέσως στην πίστα..

Προσπάθησα να φτιάξω τις αναρτήσεις για να φέρω τα λάστιχα κοντά στους 90..

Κατάφερα και έφερα τα ελαστικά στους 89 και κρατάει όπως θέλω..

Η φθορά είναι όπως την ξέρω, και όπως την βλέπω σε διάφορους αγώνες αυτοκινήτων που παρακολουθώ..

Τα μαλακά ελαστικά βγάζουν άνετα 18 γύρους, όπως γίνεται σε όλους τους αγώνες αυτοκινήτων..

Τα μεσαία ελαστικά βγάζουν άνετα 38-40 γύρους έχοντας μια μικρή απώλεια χρόνου του 0.8sec στο γύρο..

Τα μαλακά ελαστικά είναι πιο απότομα στο όριο, τα μεσαία ελαστικά είναι πιο ομαλά στο όριο..

Στο δέ βρεγμένο η φάση είναι εκπληκτική, κομπρεσάρεις το φρένο με τα μαλακά ελαστικά, είσαι και σε κάθε στροφή με 1-2 ταχύτητες πάνω και το αμάξι ακούει..

Και η διαφορά σοφτ και wet σε πρόσφατη βροχή είναι περίπου 2,5 sec..

Τα νορμάλ δηλαδή..

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, μπορεί να έχετε και δίκιο...

Το θέμα για εμένα είναι οτι:

1) Έβαλα το παιγνίδι, και όπως ρύθμισα την τιμονιέρα έτσι συμπεριφέρεται..

2) Δεν έκανα καμία αλλαγή σε κώδικες και κρυφά αρχεία...

3) Κάνω αλλαγές στο σετάπ και φαίνονται αμέσως

4) Μπορώ και φέρνω τα λάστιχα σε θερμοκρασία λειτουργίας όποτε θέλω με το σετάπ

5) Εχω στο τιμόνι FEEDBACK!!! 

6) Τα οχήματα που έχω οδηγήσει μέχρι τώρα, μπόρεσα και τα τούμπαρα απλά στρίβοντας και όχι πατώντας σε γλωσίδια.

7) τα πάκερς έχουν νόημα στο σετάπ..

8) Οι αντιστρεπτικές πλέον έχουν νόημα και στο στο φρένο!!

9) Ρίχνει βροχή όποτε πρέπει...

10) Ακούω το μοτέρ στον κόφτη να συντονίζεται σαν να θέλει να εκραγεί και νομίζω θα σκάσει το κεφάλι μου απο την ηδονή του ρεαλισμού...

 

Είμαι ένας πολύ χαρούμενος arcade user, που βρήκε ένα παιγνίδι arcade να προσομοιώνει την πραγματικότητα της εμπειρίας μου από τα αυτοκίνητα όπως ακριβώς επιθυμώ

και όπως ακριβώς θεωρώ οτι πρέπει, με βάση το ότι είμαι μηχανολόγος μηχανικός, και πρώην οδηγός αγωνιστικών αυτοκινήτων....

 

  

 

 

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

@rapid_fast οκ για τις φόρμουλες δεκαετίας 80.

Εγώ σύγκρινα την εμπειρία οδήγησης ενός GT mod στο rf2 που ήταν τελείως loose σε υψηλές ταχύτητες με αυτοκίνητο ίδιας εποχής και ίδιας περίπου κλάσης στην πραγματική ζωή που φαίνεται βιδωμένο στο δρόμο. Τέτοιο sliding σε σύγχρονα gt cars δεν το βλέπεις, και αν το δεις θα καταλήξει σε spin out. Μπορεί να μη φταίει μόνο το downforce αλλά να φταίνε και τα λάστιχα που ίσως είναι λιγότερο προοδευτικά..; Anyway, πότε θα πάμε κάνα Ρύσιο;; :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ευχάριστο ( για σένα ).

Υπόψιν ότι σχεδόν όλα αυτά, εκτός φυσικά της βροχής, γίνονται και δίπλα.

Ακόμα να νικήσω όμως το σκηνικό ολίσθησης στο όριο, όπου το rF2 , με κάνει να νιώθω ότι πατάω σε πλαστικά και όχι σε ελαστικά.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 14 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε:

με βάση το ότι είμαι μηχανολόγος μηχανικός, και πρώην οδηγός αγωνιστικών αυτοκινήτων....

+

πριν 5 λεπτά, το μέλος akis_z80 έγραψε:

οκ για τις φόρμουλες δεκαετίας 80.

= o @rapid_fast είναι πρώην οδηγός φόρμουλων του '80???????????

 

Επίσης vitas ετοιμάσου για tag team match μετά τις δηλώσεις σου :p 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 15 λεπτά, το μέλος gchristod έγραψε:

+

= o @rapid_fast είναι πρώην οδηγός φόρμουλων του '80???????????

 

Επίσης vitas ετοιμάσου για tag team match μετά τις δηλώσεις σου :p 

Του 1995-1996-1997 

πριν 25 λεπτά, το μέλος akis_z80 έγραψε:

@rapid_fast οκ για τις φόρμουλες δεκαετίας 80.

Εγώ σύγκρινα την εμπειρία οδήγησης ενός GT mod στο rf2 που ήταν τελείως loose σε υψηλές ταχύτητες με αυτοκίνητο ίδιας εποχής και ίδιας περίπου κλάσης στην πραγματική ζωή που φαίνεται βιδωμένο στο δρόμο. Τέτοιο sliding σε σύγχρονα gt cars δεν το βλέπεις, και αν το δεις θα καταλήξει σε spin out. Μπορεί να μη φταίει μόνο το downforce αλλά να φταίνε και τα λάστιχα που ίσως είναι λιγότερο προοδευτικά..; Anyway, πότε θα πάμε κάνα Ρύσιο;; :D

Να δούμε βρε Ακη, @akis_z80είναι το πρόγραμμα υπερφορτωμένο ...

 

Link to comment
Share on other sites

@rapid_fast, τι αλλαγές σε ini λες? 

Εκτός αν λες το γυροσκοπικο ( που φυσικά δεν υπάρχει όπως πολλά άλλα στο rF2), που ορθά είναι εκεί, μιας και εξαρτάται από τον χρήστη και το hardware.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο vitas πάρα πολύ γρήγορος χαίρεσαι να τον βλέπεις.

Πανούλη...ένα θα σου πω...αν στην εκκίνηση είμαστε δίπλα δεν πρόκειται να περάσεις. Ακόμη και μια θέση πίσω να είμαι πάλι θα σε πάρω στην εκκίνηση και το γνωρίζεις πολύ καλά.

 

Η ατυχία μου με κυνηγά παντού...μου φαίνεται έχω το πιο αργό αυτοκίνητο...μάλλον θα έχουμε κόντρες με τον Γιώργο...αλλά αν προλάβω ίσως πάω σε Chevi (217 στην τελική όταν εγώ χτυπάω 204 !!!)

 

marmagas...μην σε πάρω στο λαιμό μου, αν μπορείς άλλαξε αμάξι, το Mitsubishi είναι τραγικά αργό...

:unsure::unsure::unsure:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος akis_z80 έγραψε:

@rapid_fast οκ για τις φόρμουλες δεκαετίας 80.

Εγώ σύγκρινα την εμπειρία οδήγησης ενός GT mod στο rf2 που ήταν τελείως loose σε υψηλές ταχύτητες με αυτοκίνητο ίδιας εποχής και ίδιας περίπου κλάσης στην πραγματική ζωή που φαίνεται βιδωμένο στο δρόμο. Τέτοιο sliding σε σύγχρονα gt cars δεν το βλέπεις, και αν το δεις θα καταλήξει σε spin out. Μπορεί να μη φταίει μόνο το downforce αλλά να φταίνε και τα λάστιχα που ίσως είναι λιγότερο προοδευτικά..; Anyway, πότε θα πάμε κάνα Ρύσιο;; :D

 

@akis_z80 οδήγησα την BMW GT3 στο AC...απλά το πάω με τις μπάντες και σε όλα τα σημεία με drift...και δεν θα πω το αστείο με τα ελαστικά που με την μια πιάνουν και καλά μια θερμοκρασία και μετά εχουμε παγοδρομίες...επίσης το FFB είναι...χάλια και δεν συγκρίνεται με το rF2.

 

Και έχω κουραστεί να το λέω...τα ελαστικά είναι οντότητα στο rF2...δηλαδή δεν είναι μόνο 3D...αν πατήσεις απότομα φρένο θα δεις που έχει φαγωθεί εκεί.

Επίσης βλέπεις την παραμόρφωση...όλα αυτά σε real time σε σχέση με το real road δίνουν απλά άλλο επίπεδο ρεαλισμού. Επίσης αν η πίστα στρώσει λάστιχο πατάει καλύτερα. Και όταν λέω στρώνει λάστιχο, το βλέπεις που στρώνει σε real time και το καταλαβαίνεις.

 

Αυτά δεν πρόκειται να τα δεις σε άλλο sim.

 

Και επιμένεις για το FFB όταν όλοι όσοι έχουνε τρέξει και στα δύο λένε το FFB στο rF2 είναι το benchmark...

 

Για τα ελαστικά στο AC απλά θέλουνε πάααααρα πολύ δουλειά ακόμη...όταν τα φτιάξουν (και το FFB εννοείται) ίσως δοκιμάσω πάλι...αλλά τώρα που το βγάλανε για κονσόλες....game over...

 

 

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
Link to comment
Share on other sites

πριν 46 λεπτά, το μέλος mad_dog έγραψε:

Ο vitas πάρα πολύ γρήγορος χαίρεσαι να τον βλέπεις.

Πανούλη...ένα θα σου πω...αν στην εκκίνηση είμαστε δίπλα δεν πρόκειται να περάσεις. Ακόμη και μια θέση πίσω να είμαι πάλι θα σε πάρω στην εκκίνηση και το γνωρίζεις πολύ καλά.

 

Η ατυχία μου με κυνηγά παντού...μου φαίνεται έχω το πιο αργό αυτοκίνητο...μάλλον θα έχουμε κόντρες με τον Γιώργο...αλλά αν προλάβω ίσως πάω σε Chevi (217 στην τελική όταν εγώ χτυπάω 204 !!!)

 

marmagas...μην σε πάρω στο λαιμό μου, αν μπορείς άλλαξε αμάξι, το Mitsubishi είναι τραγικά αργό...

:unsure::unsure::unsure:

Δεν με περνάς σε εκκίνηση χελώνα, ξέχασε το...

Θα σε κλείσω όπως προβλέπει η FIA και θα τραγουδάω....

Το αυτοκίνητο σου σέρνεται, είναι δικαιωματικά το καβούκι σου.. ;)

Και ας πάς ολόκληρος μέσα απο τα γρασίδια, δεν με πιάνεις...

Να πάρεις σεβρολέτα που ράβει....

 

Μία ώρα πριν, το μέλος gchristod έγραψε:

Pics or it didn't happen.....

Οπως λέγαμε και τότε μέσα στα μονοθέσια...

Δεν έχω κάνει ποτέ σεξ στη ζωή μου, γιατί δεν έχω ούτε μια φωτογραφία να το αποδείξω...

;) 

 

Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε:

@rapid_fast, τι αλλαγές σε ini λες? 

Εκτός αν λες το γυροσκοπικο ( που φυσικά δεν υπάρχει όπως πολλά άλλα στο rF2), που ορθά είναι εκεί, μιας και εξαρτάται από τον χρήστη και το hardware.

Τα ινι για την τιμονιέρα βρέ...

Αυτό που πείραξες στον καημένο τον @panosdimp και καταλαβαίνει τιμόνι...

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τον άλλον Πάνο εννοούσα...όχι εσένα.

Θα δοκιμάσω την Chevi να δούμε πως πατάει...γιατί είναι πολύ αργό το Mitsubishi...

 

Δεν σημαίνει οτι επειδή είσαι αγωνοδίκης* θα σε αφήσω να περάσεις...για τον άλλο το έλεγα που όποτε είμαι δίπλα του η καρδούλα χτυπάει 200 το λεπτό !!!

 

Har har har

 

*Επίσημοι αγωνοδίκες για το BTTC Virtual Championship 2016 είναι οι:

1. @rapid_fast

2. @panosdimp

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Τι έγινε τελικά φίλε @panosdimp? το έπιασα ο χελωνάκι??

χα χα χα χα χα

Οχι μόνο το έπιασες αλλά μας ξεφτύλισες κι εμάς, μπράβο ρε φίλε υποκλίνομαι .

Φοβερό σετάπ στο cruze αφού ακόμα κι εγώ που μισώ τα προσθιοκίνητα το πήρα χωρίς να το έχω ξανατρέξει και κατέβηκα κάτω από το απαγορευτικό 1.30 με 20 λιτρα και medium .

Εξελίσεσαι σε πολύ δύσκολος αντίπαλος και μάλλον κτυπάς την πρώτη θέση, νομίζω πως το bmw μου δεν πιάνει τα προσθιοκίνητα αλλά για συναισθηματικούς λόγους και λόγω του σκιν που επιμεληθήκαμε μαζί με τον John@John θα παραμείνω σ΄ αυτό.

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα ινι για την τιμονιέρα βρέ...

Αυτό που πείραξες στον καημένο τον @panosdimp και καταλαβαίνει τιμόνι...

 

Την ρύθμιση αυτή, την είχα βγάλει από το default , σε εκείνον την επέστρεψα στην default ρύθμιση.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος mad_dog έγραψε:

Η ατυχία μου με κυνηγά παντού...μου φαίνεται έχω το πιο αργό αυτοκίνητο...μάλλον θα έχουμε κόντρες με τον Γιώργο...αλλά αν προλάβω ίσως πάω σε Chevi (217 στην τελική όταν εγώ χτυπάω 204 !!!)

211-212 τα προσθιοκίνητα και 216 τα πισωκούνητα αν έχεις καλή έξοδο και φρενάρεις αργά

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.