Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1449647978419443&id=117738571610397

58ef1d6b20ca3_17814414_1449647828419458_2341251921219174674_o(1)(1).thumb.jpg.675412eca031c2eecdeb44d684821c88.jpg
Ενδιαφέρον!

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Και

From dusk til...well, VR I guess [emoji41] #simracing #soon

FB_IMG_1492065469232.thumb.jpg.ddf8742ce2f071a92ab8ace023083479.jpg

FB_IMG_1492065462740.thumb.jpg.06dce7c7c1b6c40cb0235bd15e213ef6.jpg
Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασμενη συνταγη πλεον,φρουφρου και αρωματα,θα φερουν πελατες νεους στο μαγαζι.....

Αλλα ας φτιαξουν τα ιστορικα πρωτα,που ειναι και η σημαια τους....τα εχουν χωρις προδερμ τοσα χρονια(εκτος του Bt20 που και παλι κατι θελει).

Αν υποψιαστω οτι ο λογος που δεν πουλαει το ρουφου ειναι το vr και τα γραφικα τι να πω πλεον...

Κοντα ο Μαης,μικρο καλαθι κραταω.

Το radical ναι,διορθωσεις στα βροχινα ναι,νεο ui ναι,cpm model και flexible chassis ναι,διορθωσεις στην αδρανεια ναι.

Αυτα πρωτα και μετα διακοσμηση!

Επιμενω στα ιστορικα,τα πιο αυθεντικα αυτοκινητα,να φτιαχτουν και να παρουν ολες τις διορθωσεις.

Και ενα Gt3 2017 spec και ενα Gp3(κατι ετοιμαζεται εμαθα) καλο θαταν!

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, liakjim said:

Μήτσο σε καλομαθε το AMS Ε?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Λιγο ναι,

αλλα ειναι κριμα η πιο πληρης πλατφορμα ονλαιν πρωταθληματος με καθε ειδους αγωνες,σπριντ και αντοχης,να μην 'τρεχει' τις διορθωσεις σβελτα.

Ενα track(Nola) και 2 αυτοκινητα(Usf2000 και Gt500) απο τον Νοεμβριο.

Περιμενα Χριστουγεννα,και τα λεγα στα παιδια με τα megane,οτι θα εχουμε πολλες εξελιξεις αλλα ...χελωνα!

Στο AMS γινονται ..ταχυρυθμοι beta testing αγωνες καθε Τεταρτη οποτε οι διορθωσεις ερχονται σβελτα!

Το χερακι απο την αλλη του Neils και Renato το εχουν απογειωσει!

Βεβαια και ο Marcel δοκιμασε  να τρεξει αγωνα αντοχης,ας ελπιζουμε να ακουσε τους οδηγους!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 9 λεπτά, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε:

Λιγο ναι,

αλλα ειναι κριμα η πιο πληρης πλατφορμα ονλαιν πρωταθληματος με καθε ειδους αγωνες,σπριντ και αντοχης,να μην 'τρεχει' τις διορθωσεις σβελτα.

Ενα track(Nola) και 2 αυτοκινητα(Usf2000 και Gt500) απο τον Νοεμβριο.

Περιμενα Χριστουγεννα,και τα λεγα στα παιδια με τα megane,οτι θα εχουμε πολλες εξελιξεις αλλα ...χελωνα!

Στο AMS γινονται ..ταχυρυθμοι beta testing αγωνες καθε Τεταρτη οποτε οι διορθωσεις ερχονται σβελτα!

Το χερακι απο την αλλη του Neils και Renato το εχουν απογειωσει!

Βεβαια και ο Marcel δοκιμασε  να τρεξει αγωνα αντοχης,ας ελπιζουμε να ακουσε τους οδηγους!

Θα διαφωνησω Δημητρη.

Οι αλλαγες που ερχονται στο rf2, τον αλλο μηνα, ειναι πολυ μεγαλες. Ριζικες θα ελεγα. Δεν απαιτουν τον ιδιο χρονο με "απλες" διορθωσεις σε ενα "ετοιμο" παιχνιδι. Καλιο αργα λοιπον για να μην εχουμε αλλες μανουρες...

Απο κει και περα, μετα την αλλαγη του dx, νομιζω ολα θα γινονται πιο γρηγορα. Μην ξεχνας, οτι καποια απο αυτα που ερχονται, ενδεχομενως να ειναι payed, οποτε σιγουρα τους καιει να αρχισει να ρεει το παραδακι....

 

Link to comment
Share on other sites

Το AMS είναι rF1 οπότε είναι πιο εύκολα τα πράγματα να γίνουν απ'ότι στο rF2.

Μία πίστα θέλει 6 μήνες να φτιαχτεί, τα αμάξια λίγο λιγότερο και η Nola έχει 9 layouts.

Το καλό πράγμα αργεί να γίνει :)

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, spyder said:

Το AMS είναι rF1 οπότε είναι πιο εύκολα τα πράγματα να γίνουν απ'ότι στο rF2.

Μία πίστα θέλει 6 μήνες να φτιαχτεί, τα αμάξια λίγο λιγότερο και η Nola έχει 9 layouts.

Το καλό πράγμα αργεί να γίνει :)

Αρκει να γινει οσο ειμαστε ακομη νεοι!;)

Ε Γιαννη,Κωστα?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το τί είναι πιο εύκολο το ξέρουν μόνο οι ίδιοι , όλα τα άλλα είναι εικασίες.

Πάντως συμφωνώ με τον Κώστα, το συγκεκριμένο update είναι massive ( όχι του raceroom massive [emoji39] ) , τουλάχιστον σε επίπεδο γραφικών.

Λογικό να πάνε πιο αργά αλλά και να βγάλουν content που δεν έχει την συνηθισμένη ποιότητα βλ Nissan που ακόμα ακούγεται χειρότερα από μίξερ χειρός...

Επίσης δεν έχουμε δει τίποτα για update σε άλλους τομείς. Ο Μήτσος τα λέει σωστά.

Ειδομεν. Προσωπικά πάντως είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

With about a week and a half left until May 1st, it’s time for our monthly update again. We’re sure everybody is looking forward to the new build, and we’re happy to announce that both the DX11 graphics engine and VR support will be released as promised.

DX11

Over the last couple of months, we’ve revealed several development screenshots of the DirectX 11 engine to share with you our enthusiasm for the possibilities it brings. The new engine is not only the basis for our VR implementation, but it also enabled a new, improved HDR tone mapper and a bunch of post effects that greatly enhance the overall atmosphere of the simulation. We tried to strike a balance between using these effects to render the real-world imperfections of cameras while retaining the “first person view” you have when racing. At the same time we kept two very important goals in mind: we needed to ensure that, with the same graphics settings, the DX11 engine is at least as fast as the DX9 engine, and that existing content is still compatible with the new engine, so all the content out there can still be fully enjoyed.

We are quite sure we succeeded in both, and we extensively tested the new graphics engine with our community of beta testers. That said, we want to make sure that everybody is able to run this new build without a hitch, which is why we are making the initial release available as an “open beta.” Starting May 1st, anybody can switch to this new build and try it out. It is fully multiplayer compatible with the DX9 build. If for some reason you run into any problems with the new build, you can easily revert to the previous engine with just one click.

We didn’t just stop at updating the graphics engine, though. While we’re at at, we also updated some of our existing content to DX11, so you can expect the first of a series of Studio 397 updates as well. And you’ll be happy to know, these updates don’t just concern the graphics: in some cases we also made changes to and upgraded the physics. The new graphics engine really lets our content shine. It provides so much improvement that we have decided to postpone releasing any new shaders. To wet your appetite, take a look at these new screenshots showing off the new engine and some of the camera post effects in action:

20170420143213_1-2-1920x1080.jpg

20170420151110_2-2-1920x1080.jpg

20170420145927_1-2-1920x1080.jpg

20170420151324_1-2-1920x1080.jpg

Virtual Reality

If you have been following us on Facebook, you’ve already enjoyed some teaser shots of our VR implementation. We have since added some features such as support for our HUD, including virtual mirrors, as well as a way to browse the UI in VR mode. Mouse control is enabled for the UI, although we are definitely considering adding other options for controlling the VR interface.

User Interface

We know you are eagerly awaiting the new user interface, and we share your impatience. However, because we want to give you the full experience of the new UI and all its capabilities, we feel it is not quite ready for prime time just yet. Although that means we will ship the first open beta release with our existing UI, it will be upgraded to the new UI once that’s ready for release.

As we announced last month, we are now able to easily push updates, and we will use this ability to quickly release updates to the open beta in the upcoming weeks. Our goal is to ensure that we have a stable release for everybody, allowing us to begin phasing out the DX9 build altogether after a few months. In the meantime, our concern is to ensure that everybody has a fully functioning and compatible version of rFactor 2 to race with.

Content

Work on the Radical continues. With most of the graphics in place, our focus has now shifted to the physics and the sounds for this car. It’s not ready to be unveiled yet, but we can tease you with one of the other new cars that we have started working on soon! Watch our social media.

Modding

The modding community just recently gained access to an early DX11 build, and we released some guidelines for artists to work with the new rendering engine. Expect to see updates of third party content coming soon. In general, the new engine requires modders to make only minor changes. One area we are still working on concerns “plugins” that render directly to the screen. These plugins will not work properly in the first open beta. We are actively looking at improving our implementation of this functionality overall.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

             GROUP H SPECIAL CAR CHAMPIONSHIP

 

GRAB_043.JPG

 

Εναρξη πρωταθληματος με Group H Special ,7 αυτοκινητα,17 αγωνες (12 tracks & 5 hill climbs).Δηλωσεις συμμετοχης   http://www.sim-racing-world.net/register/

Έγινε επεξεργασία από John@John
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Slider22.png
 
GROUP H SPECIAL CAR CHAMPIONSHIP

Race Format
There are 17 events (12 tracks & 5 hillclimbs) in the current season, with each event run on Monday.Official practice starts at 20:00 (150′) ,Qualifying session starts at 22:30 (15′) ,Race starts at 22:45 (45′) Local Time Athens, Greece (UTC/GMT+3).

Official practice starts at 17:00 (GMT) ,Qualifying session starts at 19:30 (GMT),Race starts at 19:45 (GMT)

Cars

The cars that participate in the Group H Special Car Championship 2017 are not a new mod,but comes from the rFactor Rally World mod 4.0.Engines displacement 2.4-3.0L atmospheric,power 350-390Hp.

Driver can choose only one car during championship season,if a driver change the car during championship season will loose all points and will start counting points from the begining.

Server Settings

Fuel usage: Normal
Tyre wear: Normal
Damage: 100%
Auto Clutch on
Weather: Live
Naturally Progressing Real Road


Group H Special Car Championship 2017 starts on Monday 24/4

You can join our championship here: http://www.sim-racing-world.net/register/
 
Έγινε επεξεργασία από haris274
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

"...we want to make sure that everybody is able to run this new build without a hitch, which is why we are making the initial release available as an “open beta.” Starting May 1st, anybody can switch to this new build and try it out. It is fully multiplayer compatible with the DX9 build. If for some reason you run into any problems with the new build, you can easily revert to the previous engine with just one click."

 
Δηλαδη στους σερβερς θα μπορουν να συνυπαρχουν νεες και παλιες εκδοσεις?
Και κατι πηρε το αυτι μου οτι TrackMap παπαλα στα DX11:angry:.
 
2 hours ago, konnos said:

Είναι εύκολο κάποιο λινκ για τα αυτοκίνητα; Για τις πίστες τα είδα στο site

:hehe::hehe:

ypeythini-dilosi.pngΣτειλε πμ στον John.

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, liakjim said:

Προσωπικά στέκομαι εδώ :
in some cases we also made changes to and upgraded the physics.



Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Αυτος ειναι ο λογος που δεν τρεχεις ρουφου....???????ΠΣΕΜΑΑααα!!!!!:hehe::p:p

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση για αυτούς που ασχολούνται με το  RF2.

Σε αυτό το video  στο 1:12 (καθρέπτη κοιτάξτε) το AI χτυπάει το curb και φέρνει 4-5 τούμπες, είναι λόγω του οτι το AI δεν usarei τα player physics ή είναι buggarismeno το αμάξι, ρωτάω επειδή ο τύπος λέει πως αποφεύγει τα curbs με αυτό το car.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.