Jump to content



Recommended Posts

(edited)
8 minutes ago, konnos said:

mad_dog to laserscanning δίνει και ανάγλυφο στο δρόμο εκεί που μπορεί να υπάρχει μια λακούβα ή διαφορετική άσφαλτος, την κλίση εδάφους κτλ

 

Mα αυτό λέω !!! Κάνει αποτύπωση !!!

Τώρα αν εσύ αυτή την αποτύπωση δεν μπορείς να την αποδόσεις με το meshing...δεν πάει να έχει όσες λακούβες θέλεις...

Είπαμε, άλλο το meshing, άλλο η πληροφορία η επεξεργασία και η απόδοσή της, άλλο η ανάγνωση της πληροφορίας (βλέπε laserscan).

Έγινε επεξεργασία από mad_dog

Φυσικά το laserscan δεν αρκεί. Απαιτείται η αναλυτική απόδοση στο meshing.
Στο AC που έχεις ξεχωριστό physics mesh , μπορείς να το κάνεις πολύ πυκνό αποδίδοντας τις παραμικρες ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Πχ visual
3b0e8f8a439d49be278c3070430a9d02.jpg
Physical
32e5c995a8763eb79586eb3506a524a5.jpg

Περισσότερες πληροφορίες
http://www.racedepartment.com/threads/proper-technique-in-track-making-plus-tips.122794/#post-2256522

Το θέμα είναι πολύ ενδιαφέρον, χωρίς φανμποισμους μπορεί να γίνει ένας ωραίος διάλογος.



Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Οσοι εχετε το μοντ EGT by URD καντε μια χαρη στον εαυτο σας,δοκιμαστε το C7 2015(η 2014) στο Spa απο isr.
Αν και τα δυο μοντ,τα EGT μαγεια και η πιστα ....κλεμαν απο διπλα(λειζερ),τι να πω?
Το ιδιο κομπο το τρεχουμε στο AC τωρα οποτε ειναι φρεσκια η γευση.Στο AC το κορβετ γλιστραει σε αργες σε γρηγορες σε μετριες παντου!Τα λαστιχα κατι δεν εχουν,δεν στριβει.
Ξερω οτι αυτο που σας ζηταω θελει χρονο αλλα σιγουρα μονο οταν δοκιμαζεις μπακ του μπακ εχεις μια καπως πιο αντικ.αποψη.
Στο bus chicane στο Σπα στην τελευταια αριστερη και λιγο ανηφορικη στο ΑC ελαφρωνει τοσο πολυ το μπροστα λες και ανεβαινεις 50% .Στα πολλα φρενα στην πρωτη δεξια παλι ενω τα πολλα φρενα εχουν μετατοπισει βαρος μπροστα στο ΑC παλι υποστροφη και γλιστρα.
Μιλαμε για ντιφωλτ σεταπ και στα δυο.
Λαθος αυτοκινητο πηρα για το καπ.....
Damn you Rf2...

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk

  • Like 1

Ποτέ δεν συγκρίνουμε σιμ με σιμ ως προς την πιστότητα αλλά σιμ με ριαλ λαιφ.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μία ώρα πριν, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε:

Στα πολλα φρενα στην πρωτη δεξια παλι ενω τα πολλα φρενα εχουν μετατοπισει βαρος μπροστα στο ΑC παλι υποστροφη και γλιστρα.

Μήπως έχει πολλά χιλιόμετρα για τη στροφή ?  λάθος σετάπ?

Γιατί αν κρίνεις από τους χρόνους που μπορούν να κάνουν μερικοί αυτοί δεν θα γίνονταν αν γινόταν αυτό που λες.

(edited)

Εδω ειναι το περιεργο Πανο,σε σχεση με τους χρονους του Lyla πχ. ειμαι πιο γρηγορος στο 1ο και στο 3ο σεκτιον σχεδον ιδιο!!!

Εκει που ειδα το αυτοκινητο να μην μου αρεσει,εκει εγραψα χρονο!

Στο 2ο σεκτιον χανω 2,5 sec!!!!!!

Μαλλον πρεπει και εκει να παω ..γλιστρωντας!

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
(edited)

Οι χρονοι πεφτουν ομως με τα γλιστρηματα.

Αυτο μου φαινεται ...καπως !

Μαλλον το ΑC θελει συνεχεια να γλιστρας!

Οι χρονοι δεν κατεβαινουν οταν γλιστρας και υποστρεφεις,ετσι δεν ειναι?

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas

@Dimitris PappasΑυτό παρατήρησα κι εγώ στο AC, για να πας γρήγορα, πρέπει να στρίψεις πολύ νωρίς και να κόψεις τιμόνι υποστρέφοντας για να πάρεις τη στροφή με πολλά, με ξενίζει κάπως αυτό και γι αυτό δεν μπορώ να βγάλω καλούς χρόνους (δε λέω οτι σε άλλα μπορώ, απλώς οτι ουσιαστικά αυτό είναι το "κόλπο"). Βλέπω βιντεάκια και ουσιαστικά είναι θέμα προσαρμογής στο style κάθε παιχνιδιού. Αυτά περί σύγκρισης με real life το προσπερνάω. Όλα τα sims έχουν ποστάρει τέτοια βίντεο real live vs ταδε. Και όλα φαίνονται φοβερά Το θέμα είνα αν σου αφήνει την αίσθηση οτι αυτό που οδηγείς  το νιώθεις ως αυτοκίνητο, έχοντας και μια informed opinion για το τί θα έπρεπε να κάνει αυτό που οδηγείς.

Δεν ξερω αν οταν βλεπεις την οδηγηση αλλων οδηγων realtime με την σωστη καμερα incar,καταλαβατε αυτην που βλεπουμε τιμονι,εχουμε 1:1 αποδοση μοιρων,αλλα

χθες εβλεπα τον Κριστιαν(πολυ γρηγορος!) στο 2.20 στο Spa με την C7r.

Μου εκανε μεγαλη εντυπωση ποσο πολυ στριβει τιμονι στις 2 συνεχομενες αριστερες κατηφορικες!!!

Στην εισοδο στριβει γρηγορα σχεδον ολο το τιμονι και μπαινει.

Νομιζω στην πραγματικοτητα η υπερστροφη θα μας εδινε κατι ωραια κουρεματα στα γρασιδια αλλα οχι,το πισω ακολουθουσε.....λογω  τεραστιας υποστροφης το c7 συνεχιζε ....σαν να μην υπαρχει γκριπ μπροστα.Μικρες απεριττες smooth κινησεις δεν ανταμοιβουν μαλλον.

Θα το ξαναδω το Σ\κ..

Τωρα επειδη κανενας δεν προκειται να κανει το τεστ που ειπα παραπανω,δεν πειραζει!

Εγω τουλαχιστον μπηκα στον χορο του AC και προσπαθω να καταλαβω πως και τι.

Αν θελει χακερια θα την βρω,την κα@@α του ρουφου δεν την φτανει!!!

Πρωτα δοκιμαζουμε και μετα μιλαμε,οχι την γνωμη των αλλων.

Bt44,usf2000,Gt-500 τα δοκιμασατε?Δεν λεν,ε?

 

 

 

 

 

Κανείς δεν σε εμποδίζει να στρίβεις υποστροφικα. Ο Αλόνζο πχ έτσι στρίβει από πριν το απεξ.
Το λάστιχο δεν είναι διακόπτης. Έχει καμπύλη γκριπ/ slip angle.
Το ιδανικό είναι να στρίβεις με τέτοια γωνία ώστε να είσαι μέγιστο γκριπ.
Μπορείς να στρίψεις με πιο μεγάλο lock απλά θα χάσεις λίγο γκριπ.
Αυτό γίνεται παντού.
Πάρε ένα οποιοδήποτε αμάξι στο rf2 πχ f1 και σε μια στροφή με πολλά χλμ στρίψε τιμόνι. Θα φύγεις ευθεία.
Φυσικά μετά έρχεται και η φθορά.

Αν οδηγείς υποστροφικα πχ όπως ο Ιάσονας , θα κάψεις τα μπροστινά.

Δεν βλέπω που είναι το περίεργο.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

(edited)
πριν 35 λεπτά, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε:

Στην εισοδο στριβει γρηγορα σχεδον ολο το τιμονι και μπαινει.

Αν έχεις ακόμα βιντεάκια με το megane και τους αγώνες που κάναμε θα δεις πόσο λίγο έστριβα εγώ το τιμόνι σε σχέση με άλλους επίσης γρήγορους ,αυτό με είχε ξενίσει και μένα τότε ,συνεχίζω και στρίβω λίγο το τιμόνι και στο AC ίσως κατάλοιπο από τότε που έτρεχα με το game pad ,πραγματικά δεν βλέπω να μην μπορώ να κάνω καλούς χρόνους όταν αφιερώσω χρόνο στην προπόνηση.

Αν έχεις κρατήσει το ριπλέυ του αγώνα με την 917 ρίξε μια ματιά.

Έγινε επεξεργασία από panosdimp

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.