aliakas Ιούλιος 13, 2016 #3501 Ιούλιος 13, 2016 και τα Flat6 τα ξεχάσατε αλλά εκεί δεν έχει τσαρτσαρισμα πας για χόρτα με την μια 1
gchristod Ιούλιος 13, 2016 #3502 Ιούλιος 13, 2016 Τι να κάνω ρε Παναγιώτη, είμαι τεμπελάκος ,το βαριέμαι αφόρητα το practice. Πέρα από την πλάκα, προσωπικά στις στις μάξιμουμ 2 ώρες practice έχω πιάσει το ρυθμό μου. Μετά το μόνο που κάνω είναι να κυνηγάω (ασκόπως) δεκατάκια και να χαλάω το σετάπ μου με άκυρους πειραματισμούς. Κάθε φορά που μπαίνω δεν σας τα κάνω τσουρέκια να κάνουμε κανά race? 1
mad_dog Ιούλιος 13, 2016 #3503 Ιούλιος 13, 2016 Eσύ πουλάκι μου μας παρουσιάστηκες σαν πολύ γρήγορος στα μονοθέσια...από αλλού το περιμέναμε από αλλού μας ήρθε...
GeoF1 Ιούλιος 13, 2016 #3504 Ιούλιος 13, 2016 On 13/7/2016 at 8:45 ΠΜ, το μέλος mad_dog έγραψε: Eσύ πουλάκι μου μας παρουσιάστηκες σαν πολύ γρήγορος στα μονοθέσια...από αλλού το περιμέναμε από αλλού μας ήρθε... Expand Talking to me??? 1
mad_dog Ιούλιος 13, 2016 #3505 Ιούλιος 13, 2016 On 13/7/2016 at 8:50 ΠΜ, το μέλος GeoF1 έγραψε: Talking to me??? Expand Nαι...μιλάμε για ευχάριστη έκπληξη !!!
rapid_fast Ιούλιος 13, 2016 #3506 Ιούλιος 13, 2016 On 13/7/2016 at 8:33 ΠΜ, το μέλος panosdimp έγραψε: Είμαι πολυγαμικός ! Και λιντερμπορντάκιας όπως λέει κι ο Γιάννης. Σήμερα που λείπουν τα φιλαράκια και δεν πάω για πιτόγυρα θα το κατεβάσω πιο πολύ στόχος μου ο Dimitris Liakouris Expand Θα με κάνεις να το ξαναβάλω για να κάνω 1:06:χχ Ενα bug το ρουφου 2 Οταν ακουμπήσεις τον εμπρός τροχό σου στον πίσω τροχό άλλου μονοθεσίου, το όχημα δεν απογειώνεται.. Θα δοκιμάσω αν υπάρχει το ίδιο και στο ασέτο... 1
panosdimp Ιούλιος 13, 2016 #3507 Ιούλιος 13, 2016 On 13/7/2016 at 9:11 ΠΜ, το μέλος rapid_fast έγραψε: Θα με κάνεις να το ξαναβάλω για να κάνω 1:06:χχ Expand Πφφφ υπερβολές σε μάθαμε πια ,βάλτο και πες του sosna να έλθει να σου σετάρει το τιμόνι μπας και καταφέρεις να με πλησιάσεις στο δευτερόλεπτο. 1
GeoF1 Ιούλιος 13, 2016 #3508 Ιούλιος 13, 2016 On 13/7/2016 at 9:11 ΠΜ, το μέλος rapid_fast έγραψε: Οταν ακουμπήσεις τον εμπρός τροχό σου στον πίσω τροχό άλλου μονοθεσίου, το όχημα δεν απογειώνεται.. Θα δοκιμάσω αν υπάρχει το ίδιο και στο ασέτο... Expand Ricciardo Patrese 1992 Estoril and Fittipaldi 1993 Monza Like that!!! 1
John@John Ιούλιος 13, 2016 #3509 Ιούλιος 13, 2016 On 13/7/2016 at 8:29 ΠΜ, το μέλος mad_dog έγραψε: Kαταρχήν, μάλλον θα πάμε για F1 1991 μόλις τελειώσει το BTCC. Expand Τα F1 ASR 1992 V170 (που εχει και μπολικα μονοθεσια) τι διαφορες εχουν με τα F1 1991 ρε mad? ειναι καλυτερα η χειροτερα?
rapid_fast Ιούλιος 13, 2016 #3510 Ιούλιος 13, 2016 On 13/7/2016 at 10:15 ΠΜ, το μέλος John@John έγραψε: Τα F1 ASR 1992 V170 (που εχει και μπολικα μονοθεσια) τι διαφορες εχουν με τα F1 1991 ρε mad? ειναι καλυτερα η χειροτερα? Expand είναι άλλα μονοθέσια βρε... Με ηλεκτρουδραυλικές αναρτήσεις και κιβώτια που δεν είχαν συμπλέκτη... Πολύ ποιο γρήγορη μπένετον και γουίλιαμς, και μια μακλάρεν να σέρνεται απο παντελή έλλειψη δύναμης στο μοτέρ... (η χρονιά που ο Σέννα είχε οκτώ εγκαταλείψεις επειδή βαριόταν να οδηγήσει και δεν ήθελε να χαλάσει το όνομα του, εκτός και αν έβλεπε οτι μπορούσε να ανεβεί στο βάθρο) Μόνη εξαίρεση το σπά, όπου ήταν πάρα πολύ καλός και έτρεχε σαν βλάκας με στεγνά σε βροχή, επειδή η εφαρμογή του @mad_dog έλεγε πως η βροχή θα σταματήσει.. Ηταν και η χρονιά που έσωσε τη ζωή του κομάς αυτή... Νομίζω η δεύτερη καλύτερη σαιζόν του... 1
Dimitris Pappas Ιούλιος 13, 2016 #3511 Ιούλιος 13, 2016 @johnjohn,τετοιες ερωτησεις στην F1 wiki=@GeoF1!! Sorry @rapid_fast 2
John@John Ιούλιος 13, 2016 #3512 Ιούλιος 13, 2016 Ναι γιατι δοκιμασα κανα 2-3 και μου φανηκαν πιο ζορικα στην οδηγηση αλλα και πιο σταθερα απο του "91 2
rapid_fast Ιούλιος 13, 2016 #3513 Ιούλιος 13, 2016 On 13/7/2016 at 10:53 ΠΜ, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε: @johnjohn,τετοιες ερωτησεις στην F1 wiki=@GeoF1!! Sorry @rapid_fast Expand Καλά μωρέ... μη με φωνάζεις... On 13/7/2016 at 11:04 ΠΜ, το μέλος John@John έγραψε: Ναι γιατι δοκιμασα κανα 2-3 και μου φανηκαν πιο ζορικα στην οδηγηση αλλα και πιο σταθερα απο του "91 Expand Θέλουν ειδικό σετάπ αυτά τα φορμουλάκια για να τα τρέξεις σωστά... Είναι τα μόνα που στο κατέβασμα δεν πρέπει να κλωτσάνε πίσω, είχαν ειδικό σύστημα και κατέβαζαν όταν έπεφταν οι πιέσεις και μόνο τότε.. Μπορεί να είχες επιλέξει ας πούμε τετάρτη, αλλά να είχε ακόμα μέσα την Πέμπτη γιατί είχε υψηλές πιέσεις... Ο Σέννα πρέπει για πρώτη φορά να είχε και το κίτρινο κουμπάκι στο τιμόνι για να κατεβάζει μόνο του όλες τις σχέσεις μέχρι την δεύτερη στο Μονακό... Ετσι δεν είναι @GeoF1 ? Αυτό είναι το μοντελάκι που έβαλαν στο ασσέτο? έτσι λειτουργεί στο ασσέττο? ποιός θα μας λύσει τις απορίες?? 1
rapid_fast Ιούλιος 13, 2016 #3514 Ιούλιος 13, 2016 Να ξέρετε, όσοι τρέξετε με αυτά τα φορμουλάκια του 1992, τα λάστιχα δουλεύουν απο τον έκτο γύρο και μετά.. Του πρώτους πέντε πάπαλα...
mad_dog Ιούλιος 13, 2016 #3515 Ιούλιος 13, 2016 Θα τρέξουμε με F1 1991 σαλιγκαράκια !!! Tου '92 είναι όλα με αυτόματο κιβώτιο (χωρίς συμπλέκτη) και άλλες βελτιώσεις στα μηχανικά μέρη. Αν φοβάστε επειδή είστε αργοί μου λέτε...μπορεί να βάλω σε εσάς καρτάκια... Har har har
GeoF1 Ιούλιος 13, 2016 #3516 Ιούλιος 13, 2016 Mad πες λιγο το προγραμμα. To bbttcc ποσο θα κρατησει? Ο λαος θελει Φ1. Υπαρχει και ενα φοβερο mod του 2015 (για μελλοντικα παντα)
mad_dog Ιούλιος 13, 2016 #3517 Ιούλιος 13, 2016 (edited) Αν ρωτήσετε εμένα εγώ θα το ξεκινούσα από σήμερα. Μάλιστα είχα σκοπό να έβαζα Monaco αυτή την Κυριακή...αλλά έχουμε τον αγώνα BTCC. Aν πείτε όλοι πάμε για F1 στήνω τον server και βγάζω το πρόγραμμα αγώνων !!! Το πρόγραμμα BTCC Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 13, 2016 από mad_dog 1
John@John Ιούλιος 13, 2016 #3519 Ιούλιος 13, 2016 On 13/7/2016 at 11:34 ΠΜ, το μέλος mad_dog έγραψε: Αν φοβάστε επειδή είστε αργοί μου λέτε...μπορεί να βάλω σε εσάς καρτάκια... Har har har Expand Που το ειδες αυτο ρε mad?...Τουλαχιστον τα μισα δεντρα εχουν το ονομα σου επανω για οικοπεδα αγορασμενα δεν μιλαμε και το ξερεις πολυ καλα,ασε που με τον @troffeo μπαιλντιζαμε στους φραπεδες μεχρι να φτασεις στον τερματισμο εκει στο καφενε που'χει. Oχι καρτακια ,αλλα και τρακτερακια να βαλεις και μονος σου να τρεχεις παλι δευτερος θα βγαινεις 1
gchristod Ιούλιος 13, 2016 #3520 Ιούλιος 13, 2016 (edited) Επειδή βλέπω ό,τι και το "πρωτάθλημα" BTCC παίρνει τον γενναίο δρόμο που πήραν και τα EGT GT3, θα ρίξω ξανά την ιδέα λίγο πιο επεξεργασμένη: Τι λέτε για ίδιο αμάξι, ίδια πίστα, διαφορετικό σιμ χ2? Δηλαδή: Corvette C6R GT2@Monza σε AC/RF2/R3E ανά εβδομάδα και μετά ίδιο αυτοκίνητο@Zandvoort. Το χειρότερο αποτέλεσμα θα βγει έξω από τη βαθμολογία. Οι βαθμοί σε κάθε αγώνα θα διαιρούνται με τον αρχικό αριθμό συμμετοχών και θα πολλαπλασιάζονται με τον actual αριθμό. Έτσι θα έχει μεγαλύτερη αξία π.χ. μια 3η θέση σε αγώνα με 10 άτομα αντί με 6. Οι αγώνες θα έχουν την ίδια διάρκεια και τις ίδιες συνθήκες. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 13, 2016 από gchristod 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now