Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

Τι στο καλο γινεται??

Ολο βαζω να ακολουθω το θεμα και δεν ερχεται notification στα νεα ποστς

Το ίδιο κι εγώ. Αλλά μπαίνω από tapatalk και έλεγα μήπως αυτό φταίει...

Στάλθηκε από το Nexus 5X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, rapid_fast said:

Ανυπομονώ να τρέξουμε στο Μονακό, ανυπομονώ να τρέξουμε στο Μονακό, ανυπομονώ να τρέξουμε στο Μονακό!!!!...

Μην χαίρεσαι πολύ...δεν θα τρέξεις μόνος σου εκεί...θα είμαι και εγώ εκεί...

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 31 λεπτά, το μέλος John@John έγραψε:

[youtube]

[/youtube]

Τι είναι αυτό το ρεζιλίκι? μηδέν ανάδραση στο τιμόνι...

Χωρίς καθόλου φιντμπακ τρέχει... άμεση απόρριψη απο εμένα....

 

Μία ώρα πριν, το μέλος mad_dog έγραψε:

Μην χαίρεσαι πολύ...δεν θα τρέξεις μόνος σου εκεί...θα είμαι και εγώ εκεί...

 

1) Είπα να τρέξουμε... δεν είπα να τρέξω...

2) Εσύ τι ακριβώς θα κάνεις? το τρίτο σικέην στην πίστα?

3) Έχεις καμιά ψευδαίσθηση οτι υπάρχει περίπτωση να κάνεις γύρο χωρίς να αφήσεις τροχό σε μπαριέρα?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, mad_dog said:

Δηλώνω υπεύθυνα οτι στο Monaco θα τερματίσω πρώτος.

Αν δεν τερματίσω πρώτος σταματώ από το sim racing.

 

 

Αφού καθόπως φαίνεται θα το σταματήσεις τι θα έλεγες να με δανείσεις την τιμονιέρα σου.Όχι τίποτε άλλο να μην σκονίζετε στην ντουλάπα,κρίμα είναι ε?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Τι FFB είναι αυτό που έχουν τα F1 στη Βραζιλία; Απλά καταπληκτικό δεν το έχω βιώσει αυτό ξανά σε παιχνίδι, σου μιλάει πραγματικά ο δρόμος μέσα απ'το τιμόνι.
Ειδικά στην αριστερή κατηφορική που περιγράφουν τα παιδιά.

 

Για πείτε συμβουλές για ρύθμιση G27.

Διάβασα αυτόν τον οδηγό, το WheelCheck μου έδειξε 18% FFB min. torque, το FFB στο 0.9 με 1 αν και κάθε αμάξι θέλει διαφορετικό, το FFB smoothing στο 8

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, rapid_fast said:

Δημήτρη, ο ορισμός για να πας γρήγορα, είναι να γλυστράς 8-12%

Σε μερικές περιπτώσεις, όπως με πίσω κίνηση, αυτό έχει επιτυχία για έναν και μόνο απλό λόγο...

Ανοίγεις την γραμμή σου στον πίσω άξονα, και λόγω κεντρομόλου κερδίζεις 8-12% μεγαλύτερη ταχύτητα μέσα στη στροφή..

Και φυσικά βγαίνεις και έτοιμος με 10% μεγαλύτερη ταχύτητα, εάν, ξαναλέω, εάν απο την μεταφορά φορτίου δεν κλωτσήσει έστω και λίγο ανάποδα το αυτοκίνητο.. Αν κλωτσήσει, έχεις χάσει ότι κέρδισες, και ακόμα περισσότερο..

Μην ξεχνάμε οτι κατά το γλίστρημα του κλωτσίματος , αυτό που πραγματικά καταφέρνουμε, είναι να φρενάρουμε τέρμα φρένο στον 

πίσω άξονα..

Το πρόβλημα με τα σλίκς που διαμαρτυρήθηκαν όλοι μα όλοι οι οδηγοί στο παρελθόν, ήταν οτι η πρόσφυση ήταν απίθανα υψηλή, αλλά

αμέσως μετά το όριο, το όχημα συμπεριφερόταν πάρα μα πάρα πολύ απότομα, με αποτέλεσμα πάρα πολλά θανατηφόρα...

Το επάνω διάγραμμα το θεωρώ εσφαλμένο.. Η BMW Ε90 320SI καταφέρνει με τα απλά της ελαστικά δρόμου να πιάνει 1,14-1,16g που είναι

το υψηλότερο νούμερο που έχει καταγραφεί ποτέ..

Μια τυπική Ε46 όπως αυτή που οδηγάω εγώ και ο Τάκης, με λάστιχα δρόμου πιάνει κοντά στα 1,09g...

Δεν είναι θέμα ελαστικών, είναι γεωμετρία  ανάρτησης και κέντρο βάρους..

Οταν λοιπόν τα λάστιχα εξομοιώνουν δυνάμεις G και όχι απόλυτο ποσό πρόσφυσης, υπάρχει αρχιτεκτονικό σφάλμα...

Πριν 2 εβδομάδες που οδήγησα το Nissan 370z Nismo στο Mugello, πάτησα φρένο και το πίσω μέρος δίπλωσε αμέσως...

Και ρωτάω.. Είναι δυνατόν αυτοκίνητο με σύστημα ευστάθειας και ABS να διπλώνει?

Εχω κάνει στην εγνατία, νύχτα με βροχή τέρμα φρένο και ελιγμό αριστερά / δεξιά / αριστερά με 180χλμ την ώρα για να αποφύγω μαύρο σκύλο,

και δεν κατάλαβα πώς το αυτοκίνητο ήρθε υποδειγματικά στην ευθεία του...

Είναι μερικά πράγματα λογικά, είναι και μερικά παράλογα..

Η τύχη μου με την ενασχόληση της οδήγησης, αλλά και της επιστήμης, δυστυχώς δεν με αφήνει να κλείσω τα μάτια σε πάρα πολλά σφάλματα αρχιτεκτονικής..

Ενα τελευταίο παράδειγμα.. στο ασσέττο, με ανοικτή γραμμή σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, δεν μπορείς να κάνεις καλό χρόνο..

Πράγμα αρχιτεκτονικά παράλογο, ενώ στο ρουφου στην βροχή η ανοικτή γραμμή σε βοηθάει απίστευτα να πάς με τα χίλια σε σχέση με την κλειστή γραμμή.

Αγοράστε αυτό : Ayrton Senna's Principles of Race Driving

Οδηγήστε μετά εξομοιωτή...

Αν κάνει αυτά που είπε ο Σέννα, είναι καλό.. Αν δεν τα κάνει, δεν είναι καλό..

Είχα την τύχη να το διαβάσω απο μικρός, να το εφαρμόσω σε πίστες, να το δώ σε αυτοκίνητο που ήταν πάνω σε αράχνη..

Αυτά από εμένα προς το παρόν..

 

 

 

 

 

Πρόσεχε ρε γρήγορε!! θα σου φύγει το καβούκι!!

 

Εμένα πάντως αυτό που λες δεν το θυμάμαι να το έκανε το 370 νίσμο στο Μουτζέλο.

 

Θυμάμαι πως αν έμπαινα με υπερβολικά καθυστερημένα φρένα μούτρωνε.

 

Εκτός αν πάτησες φρένα με τέρμα στρίψιμο στο τιμόνι κ αφόρτιστο το πίσω μέρος που το θεωρώ λογικό.

 

Επιπλέον το Ασέτο δεν προσομοιώνει ρίαλ ρόντ,οπότε είναι λίγο άδικο να ζητάμε πράγματα που δεν ταχουν κοουντάρει. -είναι άλλη η κουβέντα αν είναι χρήσιμα κ θα έπρεπε να ταχαμε χτες-

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, spyder said:

Τι FFB είναι αυτό που έχουν τα F1 στη Βραζιλία; Απλά καταπληκτικό δεν το έχω βιώσει αυτό ξανά σε παιχνίδι, σου μιλάει πραγματικά ο δρόμος μέσα απ'το τιμόνι.
Ειδικά στην αριστερή κατηφορική που περιγράφουν τα παιδιά.

 

Για πείτε συμβουλές για ρύθμιση G27.

Διάβασα αυτόν τον οδηγό, το WheelCheck μου έδειξε 18% FFB min. torque, το FFB στο 0.9 με 1 αν και κάθε αμάξι θέλει διαφορετικό, το FFB smoothing στο 8

 

Τα ίδια νούμερα έχω κ γω Γιάννη.Απλά το min torque είναι ανάλογα την εκάστοτε τιμονιέρα,η δικιά μου π.χ. είναι στο 16%.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, spyder said:

Τι FFB είναι αυτό που έχουν τα F1 στη Βραζιλία; Απλά καταπληκτικό δεν το έχω βιώσει αυτό ξανά σε παιχνίδι, σου μιλάει πραγματικά ο δρόμος μέσα απ'το τιμόνι.
Ειδικά στην αριστερή κατηφορική που περιγράφουν τα παιδιά.

 

Eίναι αυτό που φωνάζω τόσο καιρό...meshing...το οποίο στο rF2 είναι σε άλλο level. Eπίσης σε αυτούς που δεν πιστεύουν ακόμη και την γραμμή να πατήσεις θα το καταλάβεις αμέσως στο τιμόνι...

 

Eπίσης λέω τόσο καιρό για τα ελαστικά ότι είναι δυναμική οντότητα και όχι απλά 3d graphics.

To μοναδικό sim που έχει δυναμική πραγματική αλλοίωση ελαστικού όπου καταλαβαίνεις και τα flatspotting στο τιμόνι !!!

Επίσης σε βοηθάει να δεις που σε τρώει το ελαστικό (μέσα ή έξω) ώστε μετά να στήσεις καλύτερα το αυτοκίνητο.

Χάπια και εγκεφαλικά λέμε !!!

 

 

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

Προφανως δε συνεβαινε κατι τετοιο στο AC.Μην ακους τι λεει ο Παναγιωτης..Σε αυτον συμβαινουν ολα τα πιο ανορθοδοξα , περιεργα, παραλογα πραγματα.. :hehe:

 

Και επαναλαμβανόμενα... μη το ξεχνάμε και αυτό!!!!

 

πριν 15 λεπτά, το μέλος sosna έγραψε:

Εμένα πάντως αυτό που λες δεν το θυμάμαι να το έκανε το 370 νίσμο στο Μουτζέλο.

 

Θυμάμαι πως αν έμπαινα με υπερβολικά καθυστερημένα φρένα μούτρωνε.

 

Εκτός αν πάτησες φρένα με τέρμα στρίψιμο στο τιμόνι κ αφόρτιστο το πίσω μέρος που το θεωρώ λογικό.

 

Επιπλέον το Ασέτο δεν προσομοιώνει ρίαλ ρόντ,οπότε είναι λίγο άδικο να ζητάμε πράγματα που δεν ταχουν κοουντάρει. -είναι άλλη η κουβέντα αν είναι χρήσιμα κ θα έπρεπε να ταχαμε χτες-

Φρένο και στρίψιμο φυσικά...

Και κάνω άμεση αντιπαραβολή με την πραγματικότητα μου...

Είναι σαφές οτι το Ε46 έχει μακράν καλύτερα κρατήματα απο κάθε Νίζμο, αλλά όχι και έτσι...

Και στην ευθεία με ελαφρό τιμόνι αριστερά Νάσο, σε χαιρετάει το πίσω μέρος....

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ε καλά τώρα κυνηγάμε μάγισσες κ χαρτορίχτρες μου φαίνεται.

 

Πόσταρε το ριπλέι αν θες για να το δούμε.Προσωπικά πάντως επειδή οδήγησα εκτενώς το κόμπο σε σχετικά ανταγωνιστικό ρυθμό,δεν θυμάμαι κάτι αντίστοιχο.Οπότε θα μου επιτρέψεις να σταθώ επιφυλακτικός στον ισχυρισμό σου.

 

Έγινε επεξεργασία από sosna
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 λεπτά, το μέλος mad_dog έγραψε:

 

Eίναι αυτό που φωνάζω τόσο καιρό...meshing...το οποίο στο rF2 είναι σε άλλο level. Eπίσης σε αυτούς που δεν πιστεύουν ακόμη και την γραμμή να πατήσεις θα το καταλάβεις αμέσως στο τιμόνι...

 

Eπίσης λέω τόσο καιρό για τα ελαστικά ότι είναι δυναμική οντότητα και όχι απλά 3d graphics.

To μοναδικό sim που έχει δυναμική πραγματική αλλοίωση ελαστικού όπου καταλαβαίνεις και τα flatspotting στο τιμόνι !!!

Επίσης σε βοηθάει να δεις που σε τρώει το ελαστικό (μέσα ή έξω) ώστε μετά να στήσεις καλύτερα το αυτοκίνητο.

Χάπια και εγκεφαλικά λέμε !!!

 

Φλατ σπότινγκ έχει και το ασετο ρε....

πριν 5 λεπτά, το μέλος sosna έγραψε:

Ε καλά τώρα κυνηγάμε μάγισσες κ χαρτορίχτρες μου φαίνεται.

 

Πόσταρε το ριπλέι αν θες για να το δούμε.Προσωπικά πάντως επειδή οδήγησα εκτενώς το κόμπο σε σχετικά ανταγωνιστικό ρυθμό,δεν θυμάμαι κάτι αντίστοιχο.Οπότε θα μου επιτρέψεις να σταθώ επιφυλακτικός στον ισχυρισμό σου.

 

Εσύ ξέρεις να οδηγάς, εγώ είμαι ερασιτέχνης...

Ριπλέη γιόκ, εκτός αν το έχεις κρατήσει, οπότε μπορείς να θαυμάσεις όλους τους 3 μαγικούς μου γύρους πριν κλείσω σύνδεση και κάνω απεγκατάσταση..

Εχω βγάλει το ασέτο απο το κομπιούτερ..

Θα το ξαναβάλω το Σεπτέμβρη ....

Πάντως, μεταξύ μας και χωρίς παρεξήγηση, PS3 grand turismo 6 με g25 = PC ασσετο κόρσα..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.