Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

Πέρα από τα θεματάκια που είχατε οι μπροστινοί, θέλω να πω ένα μπράβο στον marmaga, το ευχαριστήθηκα πολύ το κυνηγητό μας. Όσο για το τρελόσκυλο, πρέπει να του βάλουμε μάλλον πιο κοντό λουρί για να μην μένει τόσο πίσω τις επόμενες φορές[emoji14]

Γιατί ο επόμενος αγώνας πήγε τόσο αργά? Combo αποφασίσατε?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι Παναγιώτη, εκεί που φρέναρες είναι σαν να υπογράφεις την καταδίκη σου. Βέβαια όλα γίνονται τόσο γρήγορα που αλλιώς τα σκέφτεσαι στον αγώνα, ειδικά στον προτελευταίο γύρο με την αδρεναλίνη στα κόκκινα. Προσωπικά πάντως ή θα πήγαινα πιο νωρίς δεξιά να κλείσω όλο το χώρο ή θα άφηνα ένα πλάτος για λόγους αυτοσυντήρησης. Έτσι κ αλλιώς δεν θα μπορούσε να περάσει.

Συγχαρητήρια για την απόδοσή σου.

 

Στους πρώτους 5 γύρους είχα καλύτερο ρυθμό από όλους. Κάποιες μικροέξοδοι των μπροστινών κ η προσπάθειά μου να τους αποφύγω μου στέρησε πολύ χρόνο.

Όταν πια πήγα για προσπέραση ο ένας από αυτούς με χτύπησε εκτός πίστας κ τσίμπισα λίγο damage.

Δυστυχώς το Assetto μου έχει μάθει bad habbits. Μου αρέσει στις στροφές να μπαίνω με υψηλή entry speed , να βασίζομαι στα μπροστινά ελαστικά κ να βγαίνω κύριος.

Στο Assetto με βοηθά να ζεστάνω τα αρνούμενα να ζεσταθούν ελαστικά.

Εδώ όμως τα πράγματα είναι αλλιώς. Καταρχάς το C6.R έχει πολύ μεγαλύτερη φθορά από το Megane. Επίσης στον αγώνα ανέβασα 27 πίσω φτερό για σταθερότητα = περισσότερη υποστροφή.

 

Ως αποτέλεσμα, όταν ο Παναγιώτης ανέφερε 75% γόμα , εγώ είχα πέσει ήδη στο 55% στο μπροστά αριστερό. Μάλιστα η φθορά αυτή είχε μια αυτοτροφοδοτούμενη αντίδραση: προκειμένου να στρίψω , το υπερθέρμανα ακόμα περισσότερο. Το έβλεπα να πηγαίνει συνέχεια 140C!!! Έχανα 2 και μετά 3 δευτ στο γύρο...

Για να το πολεμήσω άρχισα κ έστριβα με το γκάζι, δλδ με ελεγχόμενη υπερστροφή. Μου έριξε λίγο θερμοκρασίες κ βελτίωσα λίγο χρόνους.

 

Ο επόμενος αγώνας απαιτεί διαφορετική προσέγγιση. Ήδη μειονεκτώ.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

Kαταρχήν μπράβο στους συμμετέχοντες.

Πολύ καλή ανάλυση από jimmy, είναι πιστεύω σε επίπεδο επαγγελματικό πλεον.

Μάλλον πρέπει να οδηγούσα πάρα πολύ άσχημα. Στον 12ο γύρο είχα ήδη 35% φθορά...αναγκαστικά έκανα pit-stop αν και δεν ήταν προγραμματισμένο.

Επίσης μεγάλο λάθος μου, δεν είχα καλό setup, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να έχει φθορές...

 

Την επόμενη φορά ίσως τα πάω καλύτερα.

 

Οι αγώνες θα γίνονται μια φορά τις 2 εβδομάδες. Αυτό σημαίνει θα υπάρχει χρόνος για προετοιμασία και επίσης το κάνουμε έτσι ώστε να δωθεί και μια σοβαρότητα.

Επίσης θα κανω νωρίτερα ανακοίνωση και στο forum της ΙSI ίσως έρθουν περισσότερα άτομα την άλλη φορά. Ο καναδός μου φάνηκε εντάξει σε γενικές γραμμές.

 

Ο επόμενος αγώνας είναι  Portugal, είναι επιλογή του Πάνου. Αυτοκίνητο εννοείται μένει αυτό. Θα ανεβάσω αποτελέσματα...

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος liakjim έγραψε:

Μέχρι τότε , διάβασμα rFactor 2 - Game Description and F.A.Q. | RaceDepartment

και RFactor 2 Advanced Car Set up Guide (όποιος το θέλει pm)

To guide αυτό καταρχήν είναι δικό μου...τι να διαβάσουμε δηλαδή...

Επίσης άσχετο, προσοχή στο chat άλλη φορά...τα logs τα κρατάνε όλα...

 

npm4ar2u.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τόσα αυτοκίνητα και πίστες, πάλι θα τρέχουμε με τα ίδια και τα ίδια? Την Πορτογαλία την τρέξαμε με τα megane, την κορβέτ την λιώσαμε αυτή την εβδομάδα.

Επίσης ,θα κάνουμε δηλαδή 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ PRACTICE???? Για έναν αγώνα μεταξύ μας με 4-5 άτομα? Αν αρχίσουν πάλι τα ίδια περί σοβαρότητας, απολυτότητας, να κάνουμε πρωτάθλημα, να κάνουμε ομάδες κτλ κτλ όπως την προηγούμενη φορά, παρότι ευχαριστήθηκα πολύ τις τελευταίες 2 συναντήσεις, να με συμπαθάτε αλλά θα την κάνω με ελαφρά.

Link to comment
Share on other sites

Γίνεται μια προσπάθει καταρχήν να εστιάσουμε σε ένα αυτοκίνητο.

Πιστεύω όλοι είναι ευχαριστημένοι με την Chevi κατηορία GT2.

 

Γιάννη εσύ τι θα ήθελες ?

Να τρέχουmε κάθε εβδομάδα με άλλο αυτοκίνητο και άλλη πίστα ?

 

Για τέτοιου είδους αγώνες υπάρχει το AC και το R3E.

 

Aποτελέσματα

 

http://we.tl/A79EJeeJvV

 

edit: Kαι ήμασταν 7 άτομα και όχι 4-5.

Και αν είχα ανακοίνωση νωρίτερα θα είχαμε παραπάνω κόσμο.

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Βιετνάμ που έλεγε κι ο συγχωρεμένος ο Robin Williams στην ομώνυμη ταινία !

Να ξεκινήσω λέγοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ στον οικοδεσπότη μας τον @mad_dog για την άψογη διοργάνωση του αγώνα και για την αδρεναλίνη που σκόρπισε απλόχερα μέσα στην πίστα ,θα εξηγήσω παρακάτω περισσότερα.

Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται πως το rf2 είναι το καλύτερο sim εκεί έξω το βάθος του παιχνιδιού στο online  είναι μακράν το καλύτερο που έχω συναντήσει τα δε γραφικά σε πίστες της ISI είναι παραπάνω από ικανοποιητικά όπως είχε γράψει παλαιότερα  κι ο χθεσινός teammate μου ο @liakjim

 Το ότι έχει λίγα αυτοκίνητα για μένα δεν αποτελεί πλέον το μεγάλο του μειονέκτημα ,μπορούμε να τρέχουμε με ένα αυτοκίνητο σαν αυτό το υπέροχο chevy όλες τις πίστες της isi και να μη βαρεθούμε ποτέ .

Για τον αγώνα τώρα , τα είχε όλα ,ξεκινώντας από το qualify  όπου οι καλεσμένοι και το γκριπ μας τρομοκράτησαν και δεν καταφέραμε να βγάλουμε παρά μόνο έναν σωστό γύρο με το Δημήτρη αποτέλεσμα κακοί χρόνοι και 3η θέση για το Δημήτρη 4η για μένα .

Στο ξεκίνημα του αγώνα ήθελα απλά να κρατηθώ κοντά στους πρώτους για να πάρω το feeling της πίστας γιατί γλιστρούσε αρκετά και γιατί πιστεύαμε πως θα μας ξεσκίσουν ,ο Δημήτρης μάλιστα μου πρότεινε να φύγει από μπροστά μου για να τους κυνηγήσω ,η σκέψη που πέρασε από το μυαλό μου Δημήτρη εκείνη τη στιγμή ήταν "τι λέει ο τρελός εγώ δυσκολεύομαι και να ακολουθήσω ακόμα"αλλά φυσικά με υφάκι του είπα όχι βρε τρέχα η κάτι τέτοιο:D.

Στη συνέχεια  και ενώ πραγματικά δυσκολευόμουν να κρατηθώ πίσω τους φοβούμενος μην κάνω κανα μεγαλόπρεπο σλάιντ ο Δημήτρης άρχισε να τους πιέζει σα δαιμονισμένος και συνέβη αυτό που περιέγραψε παραπάνω εγώ έβλεπα να μπλοκάρει συχνά τον εμπρός αριστερό τροχό του, μου ανέφερε και το ποσοστό της φθοράς και αποφάσισα να περιμένω πριν κάνω την επίθεση βλέποντας πως το δικό μου είχε ακόμα 81% όταν το δικό του είχε πέσει στο 65%.

Αργότερα βρήκα το κουράγιο να πιέσω αφού αισθάνθηκα πως είχα πάρει το feeling και είδα πως πλησίαζα περίμενα όμως υπομονετικά κάποιο λάθος των εμπρός γιατί οι καλεσμένοι είχαν αρχίσει να πλακώνονται και νιώθοντας την πίεση του Δημήτρη έκαναν λαθάκια .

Ενα τέτοιο λάθος που έβγαλε και τους τρεις εκτός πορείας εκμεταλεύτηκα και βρέθηκα μπροστά τους με διαφορά 2-3 δευτερόλεπτα που τα κράτησα για αρκετούς γύρους προς το τέλος την έπαθα κι εγω μπλοκάροντας τον εμπρός δεξιό προσπαθώντας να φρενάρω τελευταία στιγμή μετά την πίσω μεγάλη ευθεία όπου πιάναμε την μεγαλύτερη τελική.

Ετσι το ελαστικό απέκτησε μεγάλη φθορά η ψυχολογία μου έπεσε και ήμουν έτοιμος να δεχθώ την προσπέραση άντεξα μέχρι τον προτελευταίο γύρο .

Εν τω μεταξύ ο καλεσμένος πίεζε πολύ στους δύο προηγούμενους γύρους και με είχε κτυπήσει τουλάχιστον 3-4 φορές ευτυχώς δεν ήταν το ασσέττο γιατί θα είχα εγκαταλείψει νωρίτερα,μία στροφή πρίν το μοιραίο που με έστειλε στα πιτς μου έριξε άλλη μια με αποτέλεσμα να χάσω την ιδανική έξοδο προσπαθώντας να κρατήσω το αυτοκίνητο ουδέτερο ώστε να έχω τη μεγαλύτερη δυνατή επιτάχυνση στην έξοδο δεν πήγα απότομα πολύ δεξιά αλλά η πρόθεσή μου ήταν εμφανής άσε που περίμενα να μου την πέσει από αριστερά όπου ο χώρος θα ήταν άπλετος ,κοιτώντας από τον καθρέπτη είχα την εντύπωση πως θα τα κατάφερνα αφού δεν είχε φθάσει καν στο επίπεδο της πίσω ρόδας μου ήταν στον προφυλακτήρα ακριβώς οπότε δεν είχα κανένα λόγο να δώσω την racing line ας περνούσε από αριστερά αλλά κι αυτός έχοντας αγχωθεί πήγε να εκβιάσει την προσπέραση χωρίς να αλλάξει τροχιά γιατί ήξερε πως θα του ξεφύγω άν άλλαζε πορεία εκείνη τη στιγμή .

Εκνευρίστηκα περισσότερο γιατί το παιχνίδι με έστειλε στα πιτς αφού έβαλα όπισθεν για να επανέλθω στην πίστα ,θεώησε πως πήγαινα ανάποδα στην πίστα και με ακύρωσε!!!

Με λίγα λόγια πιστεύω πως ήταν racing incident αφού τέτοια γίνονται συνέχεια και στους αγώνες ,όσον αφορά το φρενάρισμα που είπες @liakjim επιμένω πως δεν είναι δυνατόν να απαιτείς από τον άλλο να φρενάρει εκεί που θες εσύ όταν είσαι πίσω γιατί έχεις το πλεονέκτημα να φρενάρεις αργότερα για να χωθείς αδιαφορώντας για την έξοδο της στροφής αφού θα του έχεις κλείσει το δρόμο ενώ ο μπροστινός συνήθως σκέπτεται την καλύτερη έξοδο, οτιδήποτε άλλο εκείνη τη στιγμή θα ήταν παράδωση άνευ όρων!

Xθες έκατσα και είδα το ριπλέυ παρακολούθησα και τη μάχη που έδωσαν οι marmagas kai Γιάννης στην αρχή πίστευα πως ο Γιάννης θα με φθάσει και θα  με περάσει αλλά μετά κάποια λάθη είχαν τις επιπτώσεις τους .

Η πραγματική αλήθεια όμως για την ανεξήγητη πτώση της απόδοσής μου ήταν πως αγχώθηκα μόλις αντίκρυσα τον @mad_dog τα πόδια μου άρχισαν να τρέμουν από συγκίνηση και συνέβη το μοιραίο .

Συμπέρασμα επεράσαμ όμορφα να το επαναλάβουμε .:D

 

ΟΧΙ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ :p

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
ετσι
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Θέλει ψάξιμο η δουλειά, setup και αλλαγή τρόπου οδήγησης.

Ακόμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο Kev Mc  έκανε PB στον 18ο γύρο κ ταχύτερο γύρο αγώνα!!!, όπου εγώ είχα καταστρέψει τα μπροστινά κ γύρναγα στο 2:08...

 

Στον επόμενο.

 

Ωραία η πίστα που προτείνεις @mad_dog

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, gchristod said:

 

Τόσα αυτοκίνητα και πίστες, πάλι θα τρέχουμε με τα ίδια και τα ίδια? Την Πορτογαλία την τρέξαμε με τα megane, την κορβέτ την λιώσαμε αυτή την εβδομάδα.

Επίσης ,θα κάνουμε δηλαδή 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ PRACTICE???? Για έναν αγώνα μεταξύ μας με 4-5 άτομα? Αν αρχίσουν πάλι τα ίδια περί σοβαρότητας, απολυτότητας, να κάνουμε πρωτάθλημα, να κάνουμε ομάδες κτλ κτλ όπως την προηγούμενη φορά, παρότι ευχαριστήθηκα πολύ τις τελευταίες 2 συναντήσεις, να με συμπαθάτε αλλά θα την κάνω με ελαφρά.

To σκεπτικό νομίζω είναι το εξής ,με δεδομένο πως το ρουφου 2 έχει μεγάααλο βάθος ως η μία και μοναδική εξομοίωση δεν χρειάζονται και πολλά αυτοκίνητα για να αντλήσεις ευχαρίστηση .

Το ραντεβού μετά από δύο εβδομάδες το θεωρώ καλό γιατί θα μπορούμε παράλληλα να μην παραμελήσουν αυτοί που έχουν λιγότερο χρόνο στη διάθεσή τους το ασσέττο η ακόμα ακόμα και το rre .

Εν τω μεταξύ κανείς δεν μας εμποδίζει να μπαίνουμε το Σάββατο να δίνουμε φιλικούς και να κάνουμε επικοδομητικές συζητήσεις γύρω από το στήσιμο του αυτοκινήτου καθώς θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε όπως φαίνεται καλεσμένους από άλλες χώρες .

Οπως και να χει εγώ είμαι μέσα αλλά γουστάρω περισσότερο τη φάση να τρέχουμε μερικούς αγώνες με το ίδιο αυτοκίνητο για να το μάθουμε σε βάθος και αυτό αλλά και την εξομοίωση .

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 εβδομάδες Practice είναι πολύ. Προσωπικά κ εγώ θα προτιμούσα κάθε φορά άλλο combo δλδ αμάξι + πίστα ώστε να τα δούμε όλα αλλά κ να προσαρμοστούμε στις ιδιαιτερότητες του rF2. Ιδανικό combo είναι κάτι με το Skip Barber κ μια μικρή πίστα της ISI πχ στην Autodromo di Mores. Μεγάλο σχολείο το αμαξάκι.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, liakjim said:

2 εβδομάδες Practice είναι πολύ. Προσωπικά κ εγώ θα προτιμούσα κάθε φορά άλλο combo δλδ αμάξι + πίστα ώστε να τα δούμε όλα αλλά κ να προσαρμοστούμε στις ιδιαιτερότητες του rF2. Ιδανικό combo είναι κάτι με το skip barder κ μια μικρή πίστα της ISI. Μεγάλο σχολείο το αμαξάκι.

Οκ ότι θέλετε κανένα πρόβλημα αφού φοβάστε μην εμβαθύνω υπερβολικά :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα στην παρεα,

πολλες σκεψεις και ιδεες μετα τον χθεσινο αγωνα.

Εκανα δυσκολο αγωνα λογω του setup,qualy setup με πολλα καυσιμα,μεγα λαθος!

Μετα τον 8ο δεν ειχα γομα μπροστα και στις δεξιες επρεπε να φρεναρω πολυ νωρις.

Φοβερο αυτο που ειπε ο Liak για τον Kev,τι setup και πως οδηγει ο τυπος?

Με τον Γιαννη το χαρηκαμε λιγο(ενταση!)

Αντιρρησεις και αλλες γνωμες παντα θα υπαρχουν σχετικα με το αυτοκινητο και την πιστα αλλα νομιζω οτι ολοι οταν μπορουμε

θα βρισκομαστε στο σπιτι του Maddog!

Για το συμβαν@Liak νομιζω εφταιγε ο ξενος.

Ο Πανος ειχε ατυχια και ο Γιαννης σταθερος.

Μακαρι να ειχαμε ολοι περισσοτερο χρονο να δουλευαμε qualy+race setups!

Τιμη μου και χαρα μου που σας βρηκα!

@Maddog thanks!!!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

Θέλω να μαζέψω κόσμο από το επίσημο forum του rF2.

 

Από ότι φαίνεται είναι πράγματι καλοί οδηγοί.

Επιμένω για το ενα αυτοκίνητο.

 

Το Skip Barber μπορεί ο καθένας να το δοκιμάσει μόνος του. Στους αγώνες όμως όταν μαζεύονται οι aliens θέλουν γκάζι και θέλουν να δείξουν ό,τι όχι μόνο κατέχουν αλλά και οδηγούν στο όριο.

 

Μεγάλο παράδειγμα ο ξένος χτες που χτύπησε hotlap στον 18ο γύρο.

Όπως έιπα θα βγάλω νωρίτερα ανακοίνωση, τώρα αν ήρθαν 2 χτες μπορεί την άλλη φορά να έχουμε από αυτούς 4. Δηλαδή θα είμαστε 10 άτομα.

Με τον καιρό και αν οι αγώνες ήταν όπως χτες θα έχουμε κόσμο.

 

Αλλά όπως είπα. Ένα αυτοκίνητο κατηγορία GT2.

2 Εβδομάδες, γιατί υπάρχει περισσότερος χρόνος για προπόνηση και οι αγώνες μετά έχουν άλλη βαρύτητα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.