liakjim Μάρτιος 7, 2016 #1221 Μάρτιος 7, 2016 (edited) Ναι Γιώργο, το official. Θα τρέξεις μαζί μας το Σάββατο βράδυ? @panosdimp, θα μας φέρεις και τον Παναγιώτη ( @rapid_fast)? Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 7, 2016 από liakjim 1
panosdimp Μάρτιος 7, 2016 #1222 Μάρτιος 7, 2016 (edited) On 7/3/2016 at 9:29 ΠΜ, το μέλος mad_dog έγραψε: Tι σημαίνει αυτό αγαπητέ φιλε Πάνο ? Ως γνωστό τα εγκεφαλικά μου κύτταρα δεν δουλεύουν όλα. Expand Σημαίνει πως θα χεις την ευκαιρία να τρέξεις με μεγάλα ονόματα και στο τέλος αν είσαι τυχερός και μπορέσεις να τους πλησιάσεις μέσα στην κοσμοχαλασιά να αποκτήσεις κι ένα αυτόγραφο ! Για τον vita σας υπόσχομαι να προσπαθήσω να τον πείσω αν και δεν έχει πρόβλημα αυτός ούτως η άλλως πάντα με ελάχιστη προπόνηση τρέχει. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 7, 2016 από panosdimp 1
panosdimp Μάρτιος 7, 2016 #1225 Μάρτιος 7, 2016 On 7/3/2016 at 9:59 ΠΜ, το μέλος mad_dog έγραψε: Δηλαδή να τρέξω στο rF2 ή στο άλλο ? Expand Μα για το rf2 μιλάμε εκεί θα έλθουμε δεν είπαμε . 1
mad_dog Μάρτιος 7, 2016 #1226 Μάρτιος 7, 2016 A μ΄αρλιστα... (από την συγκίνησς τα σαρδαμ) On 7/3/2016 at 9:56 ΠΜ, το μέλος panosdimp έγραψε: Για τον vita σας υπόσχομαι να προσπαθήσω να τον πείσω αν και δεν έχει πρόβλημα αυτός ούτως η άλλως πάντα με ελάχιστη προπόνηση τρέχει. Expand Εμείς με κρύα λάτιχα τρέχουμε...ούτε προπόνση ούτε τίποτα... Σκοπός είναι να το έχεις στο αίμα σου 1
rapid_fast Μάρτιος 7, 2016 #1227 Μάρτιος 7, 2016 Ευχαριστώ για την πρόσκληση.. Δυστυχώς τα επόμενα 2 σαββατοκύριακα θα απουσιάζω απο την παρέα μας, διότι έχω κάποιες υποχρεώσεις που θα με κρατούν μακριά απο το σπίτι... Αλλά αμα με θέλετε, θα είμαι ξανα μαζί σας αμέσως μετά, με μεγάλη μου χαρά... 3
Dimitris Pappas Μάρτιος 7, 2016 #1228 Μάρτιος 7, 2016 Πολυ γρηγοροι Vasm και Liak!!!!!!!!! Νεα οδηγηση για μενα με το αριστερο στο φρενο και blip στα κατεβασματα! Θελει εξασκηση και καλο αυτι στις στροφες για καλα κατεβασματα. Ο χρονος του Liak ειναι ...αλλου!!! Μπραβο! 2
geovas77 Μάρτιος 7, 2016 #1229 Μάρτιος 7, 2016 Πάρα πολύ καλή η Corvette, κάτι μου λέει όμως πως τα λάστιχα που της έχουν δώσει πολύ δύσκολα βγάζουν αγώνα εκτός και αν πέσει πολύ ο ρυθμός. Θα δοκιμάσω να τρέξω αγώνα με AI για test άν και από αύριο πολύ δύσκολα να βρώ χρόνο για άλλο sim πέρα του βασικού μου. 1
mad_dog Μάρτιος 7, 2016 #1230 Μάρτιος 7, 2016 (edited) Tι κάνετε παιδια ??? Είστε καλά ??? Καιρό έχουμε να τα πούμε... Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 7, 2016 από mad_dog
liakjim Μάρτιος 7, 2016 #1231 Μάρτιος 7, 2016 On 7/3/2016 at 6:54 ΜΜ, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε: Πολυ γρηγοροι Vasm και Liak!!!!!!!!! Νεα οδηγηση για μενα με το αριστερο στο φρενο και blip στα κατεβασματα! Θελει εξασκηση και καλο αυτι στις στροφες για καλα κατεβασματα. Ο χρονος του Liak ειναι ...αλλου!!! Μπραβο! Expand Έχεις βάλει βλέπω την 2010 έκδοση κινητήρα. Σου δίνει κάτι? Ναι μεν έχει πιο πολλά άλογα, αλλά υστερεί πολύ σε ροπή ( δεν το έχω δοκιμάσει ). 1
mad_dog Μάρτιος 8, 2016 #1232 Μάρτιος 8, 2016 (edited) Aν έχει χαμηλότερη ροπή είναι καλύτερα, γιατί δεν σου φεύγει σαν αχαλίνωτο άλογο. The 2009 version produces extremely high torque, and peak power is well below the redline, therefore, you may feel it beneficial to counter-intuitively short shift and gear the car rather tall to get the benefit from this engine. The 2010 engine has a bit more peak power, but much less overall torque. It produces maximum power just below 6000RPM, and so short shifting is really only useful for traction limited acceleration events, or if you lack a bit of fuel. Δεν ξέρω βέβαια ποιες οι κύριες διαφορές. Στον αγώνα με τι έκδοση θα τρέξουμε ? O Γιώργος και ο Jimmy πάρα πολύ γρήγοροι...εμένα δεν με ταιριάζει αυτή η πίστα...πρέπει να κάνω ακόμη προπόνηση. Τα ελαστικά είναι slick, αυτό σημαίνει θέλει οικονομία και στρατηγική στην οδήγηση. Ανάλογα πως οδηγάς θα χρειαστεί ίσως παραπάνω από ένα pit-stop. Oι χρόνοι είναι ρεαλιστικοί με την Sulverstone... καλύτερος χρόνος 02:01.954) με:Aston Martin Vantage V12 GT3 Front-mounted longitudinal V12 DOHC 4 valves per cylinder Race power approx:500 hp at 6500 rpm Max. torque approx:600 Nm at 5500 rpm Displacement: 5935 ccm Bore x stroke: 89 x 79,5 mm Power/Weight ratio: 2,6 kg/hp Fuel tank capacity: 106 L To Corvette C6.R GT2 έχει engine LS7 V8 position Front, Longitudinal aspiration Natural block material Aluminum valvetrain Pushrod OHV, 2 Valves per Cyl fuel feed Multipoint Sequential Electronic Fuel Injection displacement 5500 cc / 335.63 in³ power 361.7 kw / 485 bhp specific output 88.18 bhp per litre O αγώνας θα έχει μεγάλη διάρκεια. Ο Γιάννης τι κάνει ? Καιρό έχω να τον ακούσω... Har har har Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 8, 2016 από mad_dog
gchristod Μάρτιος 8, 2016 #1234 Μάρτιος 8, 2016 On 8/3/2016 at 9:16 ΠΜ, το μέλος liakjim έγραψε: Σουλβερστοουν???????????? Expand Μάλλον είναι γερμανικά, με umlaut On 8/3/2016 at 6:11 ΠΜ, το μέλος mad_dog έγραψε: Ο Γιάννης τι κάνει ? Καιρό έχω να τον ακούσω... Expand Άσε τον σέρβερ ανοιχτό σήμερα αργά το βράδυ αν μπορείς, πρέπει να δώσω μερικές απαντήσεις γιατί είσαι πολύ αυθάδης... 2
mad_dog Μάρτιος 8, 2016 #1235 Μάρτιος 8, 2016 EDIT Oι χρόνοι είναι ρεαλιστικοί με την Silverstone...(με φάγανε !!!) O Server θα είναι ανοιχτός μέρχι τις 1:00 αργό σαλιγκάρι. Επίσης ο καιρός είναι live, σήμερα είχε -2°C... Kαλή τύχη
gchristod Μάρτιος 8, 2016 #1236 Μάρτιος 8, 2016 @geovas77 και @liakjim, κάνετε μόνοι σας blip το γκάζι στα κατεβάσματα? Μόλις απόψε πήρα χαμπάρι πως η 'vette δεν έχει autoblip. Ειδικά η version 2010 του μοτερ που θέλει και κοντύτερο σασμάν δεν οδηγιέται. 1
mad_dog Μάρτιος 9, 2016 #1237 Μάρτιος 9, 2016 Oδηγιέται αν ξέρεις να οδηγάς. Kαι συγνώμη...εμάς γιατί δεν μας ρωτάς κύριε ? Σου κάναμε τίποτα ???
geovas77 Μάρτιος 9, 2016 #1239 Μάρτιος 9, 2016 (edited) Left foot brake και γενναιόδωρο blip στο downshift αλλιώς χαιρετά τον πίσω άξονα όταν αποφασίσει να σε προσπεράσει. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 9, 2016 από geovas77 1
Dimitris Pappas Μάρτιος 9, 2016 #1240 Μάρτιος 9, 2016 On 8/3/2016 at 10:46 ΜΜ, το μέλος gchristod έγραψε: @geovas77 και @liakjim, κάνετε μόνοι σας blip το γκάζι στα κατεβάσματα? Μόλις απόψε πήρα χαμπάρι πως η 'vette δεν έχει autoblip. Ειδικά η version 2010 του μοτερ που θέλει και κοντύτερο σασμάν δεν οδηγιέται. Expand Αλλαγη τροπου οδηγησης οπως ειπα χρειαζεται στο vette ειτε ειναι του 09 η του 10. Με βοηθησε πολυ το ακολουθο Θελει πολυ χρονο το vette,ειναι θηριο! 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now