Jump to content



Recommended Posts

(edited)

Ναι Γιώργο, το official. Θα τρέξεις μαζί μας το Σάββατο βράδυ?

@panosdimp, θα μας φέρεις και τον Παναγιώτη ( @rapid_fast)?

 

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
(edited)
  On 7/3/2016 at 9:29 ΠΜ, το μέλος mad_dog έγραψε:

Tι σημαίνει αυτό αγαπητέ φιλε Πάνο ?

Ως γνωστό τα εγκεφαλικά μου κύτταρα δεν δουλεύουν όλα.

Expand  

Σημαίνει πως θα χεις την ευκαιρία να τρέξεις με μεγάλα ονόματα και στο τέλος αν είσαι τυχερός και μπορέσεις να τους πλησιάσεις μέσα στην κοσμοχαλασιά να αποκτήσεις κι ένα αυτόγραφο !

 

Για τον vita σας υπόσχομαι να προσπαθήσω να τον πείσω αν και δεν έχει πρόβλημα αυτός ούτως η άλλως πάντα με ελάχιστη προπόνηση τρέχει.

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
  • Like 1

A μ΄αρλιστα...

(από την συγκίνησς τα σαρδαμ)

:jumpy::jumpy::jumpy::jumpy::jumpy::jumpy::jumpy:

 

  On 7/3/2016 at 9:56 ΠΜ, το μέλος panosdimp έγραψε:

Για τον vita σας υπόσχομαι να προσπαθήσω να τον πείσω αν και δεν έχει πρόβλημα αυτός ούτως η άλλως πάντα με ελάχιστη προπόνηση τρέχει.

Expand  

 

Εμείς με κρύα λάτιχα τρέχουμε...ούτε προπόνση ούτε τίποτα...

Σκοπός είναι να το έχεις στο αίμα σου

  • Like 1

Ευχαριστώ για την πρόσκληση..

Δυστυχώς τα επόμενα 2 σαββατοκύριακα θα απουσιάζω απο την παρέα μας, διότι έχω κάποιες υποχρεώσεις που θα με κρατούν μακριά απο το σπίτι...

Αλλά αμα με θέλετε, θα είμαι ξανα μαζί σας αμέσως μετά, με μεγάλη μου χαρά...

 

  • Like 3

Πολυ γρηγοροι Vasm και Liak!!!!!!!!!

Νεα οδηγηση για μενα με το αριστερο στο φρενο και blip στα κατεβασματα!

Θελει εξασκηση και καλο αυτι στις στροφες για καλα κατεβασματα.

Ο χρονος του Liak ειναι ...αλλου!!!

Μπραβο!

  • Like 2

Πάρα πολύ καλή η Corvette, κάτι μου λέει όμως πως τα λάστιχα που της έχουν δώσει πολύ δύσκολα βγάζουν αγώνα εκτός και αν πέσει πολύ ο ρυθμός. Θα δοκιμάσω να τρέξω αγώνα με AI για test άν και από αύριο πολύ δύσκολα να βρώ χρόνο για άλλο sim πέρα του βασικού μου.
 

 

  • Like 1
(edited)

Tι κάνετε παιδια ???

Είστε καλά ???

Καιρό έχουμε να τα πούμε...

 

 

erp8iniv.jpg

 

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
  On 7/3/2016 at 6:54 ΜΜ, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε:

Πολυ γρηγοροι Vasm και Liak!!!!!!!!!

Νεα οδηγηση για μενα με το αριστερο στο φρενο και blip στα κατεβασματα!

Θελει εξασκηση και καλο αυτι στις στροφες για καλα κατεβασματα.

Ο χρονος του Liak ειναι ...αλλου!!!

Μπραβο!

Expand  

 

Έχεις βάλει βλέπω την 2010 έκδοση κινητήρα. Σου δίνει κάτι? Ναι μεν έχει πιο πολλά άλογα, αλλά υστερεί πολύ σε ροπή ( δεν το έχω δοκιμάσει ).

  • Like 1
(edited)

Aν έχει χαμηλότερη ροπή είναι καλύτερα, γιατί δεν σου φεύγει σαν αχαλίνωτο άλογο.

 

The 2009 version produces extremely high torque, and peak power is well below the redline, therefore, you may feel it beneficial to counter-intuitively short shift and gear the car rather tall to get the benefit from this engine.

The 2010 engine has a bit more peak power, but much less overall torque. It produces maximum power just below 6000RPM, and so short shifting is really only useful for traction limited acceleration events, or if you lack a bit of fuel.

Δεν ξέρω βέβαια ποιες οι κύριες διαφορές. Στον αγώνα με τι έκδοση θα τρέξουμε ?

 

O Γιώργος και ο Jimmy πάρα πολύ γρήγοροι...εμένα δεν με ταιριάζει αυτή η πίστα...πρέπει να κάνω ακόμη προπόνηση.

Τα ελαστικά είναι slick, αυτό σημαίνει θέλει οικονομία και στρατηγική στην οδήγηση. Ανάλογα πως οδηγάς θα χρειαστεί ίσως παραπάνω από ένα pit-stop.

 

Oι χρόνοι είναι ρεαλιστικοί με την Sulverstone...

καλύτερος χρόνος 02:01.954) με:
Aston Martin Vantage V12 GT3

 

Front-mounted longitudinal V12
DOHC
4 valves per cylinder
Race power approx:500 hp at 6500 rpm
Max. torque approx:600 Nm at 5500 rpm
Displacement: 5935 ccm
Bore x stroke: 89 x 79,5 mm
Power/Weight ratio: 2,6 kg/hp
Fuel tank capacity: 106 L

 

To Corvette C6.R GT2 έχει

 

engine     LS7 V8
position     Front, Longitudinal
aspiration     Natural
block material     Aluminum
valvetrain     Pushrod OHV, 2 Valves per Cyl
fuel feed     Multipoint Sequential Electronic Fuel Injection
displacement     5500 cc / 335.63 in³
power     361.7 kw / 485 bhp
specific output     88.18 bhp per litre

 

 

 

 

O αγώνας θα έχει μεγάλη διάρκεια.

 

Ο Γιάννης τι κάνει ?

Καιρό έχω να τον ακούσω...

 

Har har har

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
  On 8/3/2016 at 9:16 ΠΜ, το μέλος liakjim έγραψε:

Σουλβερστοουν????????????

Expand  

Μάλλον είναι γερμανικά, με umlaut :p

 

  On 8/3/2016 at 6:11 ΠΜ, το μέλος mad_dog έγραψε:

Ο Γιάννης τι κάνει ?

Καιρό έχω να τον ακούσω...

Expand  

Άσε τον σέρβερ ανοιχτό σήμερα αργά το βράδυ αν μπορείς, πρέπει να δώσω μερικές απαντήσεις γιατί είσαι πολύ αυθάδης...

  • Like 2

@geovas77  και @liakjim, κάνετε μόνοι σας blip το γκάζι στα κατεβάσματα? Μόλις απόψε πήρα χαμπάρι πως η 'vette δεν έχει autoblip. Ειδικά η version 2010 του μοτερ που θέλει και κοντύτερο σασμάν δεν οδηγιέται.

  • Like 1

Oδηγιέται αν ξέρεις να οδηγάς.

Kαι συγνώμη...εμάς γιατί δεν μας ρωτάς κύριε ?

Σου κάναμε τίποτα ???

 

(edited)

Left foot brake και γενναιόδωρο blip στο downshift αλλιώς χαιρετά τον πίσω άξονα όταν αποφασίσει να σε προσπεράσει.

Έγινε επεξεργασία από geovas77
  • Like 1
  On 8/3/2016 at 10:46 ΜΜ, το μέλος gchristod έγραψε:

@geovas77  και @liakjim, κάνετε μόνοι σας blip το γκάζι στα κατεβάσματα? Μόλις απόψε πήρα χαμπάρι πως η 'vette δεν έχει autoblip. Ειδικά η version 2010 του μοτερ που θέλει και κοντύτερο σασμάν δεν οδηγιέται.

Expand  

Αλλαγη τροπου οδηγησης οπως ειπα χρειαζεται στο vette  ειτε ειναι του 09 η του 10.

Με βοηθησε πολυ το ακολουθο 

Θελει πολυ χρονο το vette,ειναι θηριο!

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.