mad_dog Μάρτιος 6, 2016 #1182 Μάρτιος 6, 2016 (edited) Πάμε για μάχες... Μερικά στοιχεία για το αυτοκινητο Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 6, 2016 από mad_dog
gchristod Μάρτιος 6, 2016 #1183 Μάρτιος 6, 2016 Μπορεις να βάλεις στον σέρβερ και την c7r της Urd αν δεν σου είναι κόπος? Μπήκα χθες, ωραίο το κόμπο, το χρόνο σου δεν είδα πουθενά
mad_dog Μάρτιος 6, 2016 #1185 Μάρτιος 6, 2016 (edited) Mικρό και αθώο παιδί...ήθελα να τρέξω αλλα μόλις είδα ό,τι ούτε τους Α.Ι. δεν μπόρεσες να περάσεις στον χρόνο...σκέφτηκα... Τι να μπω να τρέξω...να δει τον χρόνο μου και μετά να μην ξανατρέξει ποτέ rF2 ? Δηλαδή για σένα το κάνω, που κανονικά πρέπει να με ευχαριστήσεις και από πάνω. Της URD δεν συγκρίνονται με της ISI. Επίσης από το τελευταίο video καταρρίπτεται η άποψη του Jimmy αυτά με τα καροτσάκια, τα κουβαδάκια και την παιδική χαρά. Τέτοια συμπεριφορά αυτοκινήτου δεν υπάρχει σε κανένα racing sim. Άσε που και μόνο έκανες σύγκριση με το rF2 στα physics είναι τελείως fail. Kαι να έκανες κάπου αλλού άντε να πω εντάξει...στα ελαστικά πήγες και έκανες ??? Θα μας κοροιδεύουν και οι πέτρες !!! Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 6, 2016 από mad_dog
gchristod Μάρτιος 6, 2016 #1186 Μάρτιος 6, 2016 (edited) Το είπα για να τα συγκρίνω στις συνθηκες του σέρβερ, επιδόσεις θεωρητικά πάνω κάτω τις ίδιες έχουν. Ας έχει και τα δύο και όταν μπούμε παίρνουμε όλοι το ίδιο. Αν είναι κόπος ασ'το. On 6/3/2016 at 1:14 ΜΜ, το μέλος mad_dog έγραψε: Τι να μπω να τρέξω...να δει τον χρόνο μου και μετά να μην ξανατρέξει ποτέ rF2 ? Expand Ας δω το χρόνο και θα ξανατρέξω, δεν πτοούμαι. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 6, 2016 από gchristod 1
liakjim Μάρτιος 6, 2016 #1187 Μάρτιος 6, 2016 On 6/3/2016 at 1:14 ΜΜ, το μέλος mad_dog έγραψε: Επίσης από το τελευταίο video καταρρίπτεται η άποψη του Jimmy αυτά με τα καροτσάκια, τα κουβαδάκια και την παιδική χαρά. Τέτοια συμπεριφορά αυτοκινήτου δεν υπάρχει σε κανένα racing sim. Άσε που και μόνο έκανες σύγκριση με το rF2 στα physics είναι τελείως fail. Kαι να έκανες κάπου αλλού άντε να πω εντάξει...στα ελαστικά πήγες και έκανες ??? Θα μας κοροιδεύουν και οι πέτρες !!! Expand Κ όμως, όσο τα λάστιχα είναι κάτω από το όριο της πρόσφυσης, μου δίνει τέλεια αίσθηση. Όταν όμως περνάει το όριο κ αρχίζει να γλιστράει, τότε νιώθω πως το λάστιχο απλά ολισθαίνει στην άσφαλτο. Δεν μου αρέσει καθόλου. Βλέπω τον κ@λο να φεύγει, δεν έχω έλεγχο. Με το ανάποδο θα σωθεί, αλλά κάτι δεν πάει καλά. Είναι σαν το λάστιχο να μετατρέπεται σε πλαστικό. Θυμίζει λίγο i(ce)racing εκεί. Σε αυτή την οριακή κατάσταση, το Assetto νιώθω ότι υπερέχει. Προσοχή βασίζομαι σε αίσθηση. Επίσης το Assetto υπερέχει κ στο φρενάρισμα. Ξέρω ακριβώς πότε είμαι στο threshold. Στο rF2 , απλά μαντεύεις. Υ.Γ. Μη πέφτεις στην λούμπα των στερεότυπων. Πού ξέρεις ότι το rF2 υπερέχει στα physics? Κανείς δεν το ξέρει. Οι μόνοι που ξέρουν είναι οι devs για το sim τους και μόνο. Ούτε η KUNOS δεν ξέρει που υπερέχει η ISI, ούτε το αντίθετο. Ξέρεις εσύ? Κανείς δεν έχει πρόσβαση στον πηγαίο κώδικα κ των 2 sims. Οπότε καλύτερα ας πάψει αυτή η καραμέλα. Απλά λέω τί νιώθω ως gamer. Τα λέω σωστά ή όχι, ποιός ξέρει? Δεν με ενδιαφέρει. Δεν αλλάζει τί νιώθω στο τιμόνι μου. Με άλλο hardware ίσως είναι αλλιώς. Ο Άκης ( @akis_z80) μπορεί να πει με το DD τι νιώθει. 2
mad_dog Μάρτιος 6, 2016 #1189 Μάρτιος 6, 2016 (edited) To AC στα physics είναι πίσω από το rF2. Και δεν αναφέρομαι σε θερμοκρασίες νερούς και λαδιού της μηχανής...ούτε σε βροχή Στο AC είναι σαν να οδηγάς σε πάγο. Καλό το FFB δεν το αναφέρω ούτε για αστείο. Μην τα συγκρίνεις. Είναι απλά πίσω το AC. On 6/3/2016 at 3:04 ΜΜ, το μέλος liakjim έγραψε: Κ όμως, όσο τα λάστιχα είναι κάτω από το όριο της πρόσφυσης, μου δίνει τέλεια αίσθηση. Όταν όμως περνάει το όριο κ αρχίζει να γλιστράει, τότε νιώθω πως το λάστιχο απλά ολισθαίνει στην άσφαλτο. Expand Μα αυτό ακριβώς πρεπει να συμβαίνει !!! Αφου το ελαστικό μετά φθείρεται και δεν έχεις καλή πρόσφυση. Και όταν λέω φθείρεται, εννόω και την φυσική του οντότητα. Δεν μιλάω απλά για νούμερα όπως κάνει το AC. To ελαστικό είναι στο rF2 φυσική οντότητα. Δεν είναι απλά νούμερα. To ελαστικό το βλέπεις ότι έχει φθαρεί !!! Δηλαδή μιλάμε απλά για άλλο level !!! Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 6, 2016 από mad_dog
mad_dog Μάρτιος 6, 2016 #1190 Μάρτιος 6, 2016 Μερικά στοιχεία για το αυτοκίνητο, όπως ελαστικά, φρένα και πως πρεπει να το οδηγάς In GT racing, GT1 class cars are obviously the fastest available non-prototype cars, with carbon brakes, high downforce and plenty of power, they lap much quicker than the other GT categories. For many it is the ideal balance of raw speed and drive-ability. The Chevrolet Corvette C6.R GT2 is now the only C6.R model still in competition, after the retirement of the GT1 class entirely in 2012. GT2 category rules result in significantly less downforce than their GT1 counterparts, they also have nearly 20% less power, but run on similar tires and have a similar amount of technology. The GT1 version had 600 HP, carbon ceramic brakes and aggressive aerodynamics, while the GT2 version has 470 HP from a 6.0-liter V8, iron brakes and relatively stock aerodynamics, similar to the ZR1 road car. Handling The car performs best when you brake early, stabilize the car and maintain corner speeds at the apex and exit. Exiting low speed turns can be difficult, and often the steering wheel must be quite straight before you can go to maximum power without a loss of grip in the rear, until about 3rd gear when things become much simpler. The car has a relatively rearward weight distribution for a front-engined vehicle, and helps make for a very well handling car. Shifting The transmission has an ignition cut for up-shifts, but you’ll have to blip on down-shifts yourself. See the configuration section above to read about the differences in engines and how they affect shifting in this car. Acceleration The most important aspect of both setup and technique with the C6.R is to minimize throttle oversteer. Power should be gently fed in when exiting low speed turns, and the setup should be one which allows the front and rear to maintain as much grip as possible. Sacrificing entry to turns may be useful to create a late apex and more straight exit to turns. Braking Steel brakes provide a bit more bite at low temperatures, but absorb slightly more energy reaching ideal temperatures. The car only produces modest downforce, you’ll find braking needs quite consistent through the entire braking zone, though you should still apply a little bit more pressure at higher speeds and lightly feather it away as the speed drops. Locking an inside wheel is very common, take care to reduce brake pressure once you begin to steer. Tire Management With plenty of power it is very easy to spin and overheat the tires. Manage throttle control carefully in 1st, 2nd and 3rd gear, short shifting if lacking grip. Locking an inside wheel under braking is very easy. Front tires are 30/65-18, rear tires are 31/71-18. Optimum temperatures around 80-100°C.
liakjim Μάρτιος 6, 2016 #1191 Μάρτιος 6, 2016 Κάτι κάνεις λάθος με το Assetto. Το FFB είναι μισό τακ πιο κάτω. Για τα physics, κακώς επιμένεις. Ειδικά όταν δεν έχεις στοιχεία. Όπως κανείς άλλωστε (αυτό με το ¨φυσική οντότητα" μη το πεις παραέξω. Τα πάντα στα pc είναι νούμερα). Μη κολλάς στο φαίνεσθαι. Στα δικά μας, ένα replay από έναν όχι κ τόσο καλό γύρο για τον Θεόφιλο που δεν την ξέρει την πίστα ( 3 δεκατάκια τα έχασα) : https://drive.google.com/open?id=0B1UNl21-h5iHWjdIQTVyVXp2SVE ( όποιος έχει γρήγορο upload, ας το ρίξει στο youtube με από μέσα κάμερα).
mad_dog Μάρτιος 6, 2016 #1192 Μάρτιος 6, 2016 (edited) Το ελαστικό στο rF2 είναι φυσική οντότητα. Στο AC και στα υπόλοιπα 3D Graphics. Aν φρενάρεις απότομα στο rF2 θα δεις στα ελαστικά το σημείο φρένων στο ελαστικό, εκεί εχει φθαρεί. Αυτό δεν ΥΠΑΡΧΕΙ πουθενά σε κανένα άλλο sim. Το ελαστικό έχει συμπεριφορά φυσικής οντότητας !!!! Δηλαδή πως να το κάνουμε τώρα !!! Στο 2ο video δες μετά το ελαστικό πως είναι στο τέλος...δηλαδή τι να λέμε τωρά...είναι σε άλλο διαστημικό level λεμε !!! Kαι...Jimmy, όλα τα πρωταθλήματα είναι σε rF2...αν ήταν τόσο καλό το AC, το rF2 απλά δεν υα υπήρχε. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 6, 2016 από mad_dog
liakjim Μάρτιος 6, 2016 #1193 Μάρτιος 6, 2016 Κάνεις λάθος. Μη κολλάς στο φαίνεσθαι, επαναλαμβάνω. Όλα αυτά υπάρχουν σε υπολογισμούς κ στο Assetto. Δες στο θέμα. Ας μην ξεφεύγουμε πάντως.
mad_dog Μάρτιος 6, 2016 #1194 Μάρτιος 6, 2016 Jimmy, παραμόρφωση και φθορά όπως είναι στο 2ο video ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ !!!
GoMaR Μάρτιος 6, 2016 #1195 Μάρτιος 6, 2016 Τρελοσκυλο , μπορω να σου φτιαξω και εγω σε 3D οτι φθορα θελεις και οσο να παραμορφωνει θελεις αλλα απο φυσικη μηδεν.Αυτα που φαινονται στο RF2 , υπαρχουν και στο AC απλα δεν φαινονται.
mad_dog Μάρτιος 6, 2016 #1196 Μάρτιος 6, 2016 (edited) Παιδιά...μην το κουράζουμε το θέμα. Ειπαμε καλό το AC, αλλά είναι πολύ κάτω από το rF2 Απλά πράματα. Αλλιως δεν θα υπήρχαν και τόσα πρωταθλήματα σε rF2. Παράθεση Τρελοσκυλο , μπορω να σου φτιαξω και εγω σε 3D οτι φθορα θελεις και οσο να παραμορφωνει θελεις αλλα απο φυσικη μηδεν. Expand Το θέμα δεν είναι το 3d...το θέμα είναι ότι έχουμε φυσική οντότητα, δηλαδή παραμόρφωση ελαστικού, φθορά που επηρεάζει την φυσική. Δεν μιλάμε απλά για 3D !!! ΑΥΤΑ ΕΙΠΑΜΕ !!! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ !!! ΤΕΛΟΣ ΛΕΜΕ !!! Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 6, 2016 από mad_dog
liakjim Μάρτιος 6, 2016 #1197 Μάρτιος 6, 2016 Λοιπόν , ετοιμάσου για μια μεγάλη αποκάλυψη. Πρώτα κατιάπιε το μπλε χάπι. Έτοιμος??? Λοιπόν στα Games ΟΛΑ είναι κάπως έτσι Δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ. Όλα είναι αριθμοί. Το ξέρεις ότι οδηγάς ένα υπολογιστικό κουτί? Η πίστα δεν είναι αυτή που φαίνεται. Κάτω από αυτή, υπάρχει το physics layer. Το βλέπεις? Όχι, και όμως εκεί πατάς. Δεν είναι απαραίτητο κάτι να στο δείχνει. Όπως δεν σου δείχνει τους υπολογισμούς του αέρα. Νιώθεις αέρα? Ναι αλλά υπάρχει ως υπολογισμός. ΟΚ??? Πάμε λοιπόν. Στο Assetto για τα ελαστικά υπάρχουν : Tyre flex Tyre flat spotting Tyre blistering Tyre graining Και ένα κάρο άλλα που δεν τα ξέρω. Στα δείχνει? Όχι. Αλλά το ότι δεν στα δείχνει στο 3D δεν σημαίνει πως δεν είναι εκεί. Είναι εκεί ως υπολογισμοί. ΑΥΤΑ. Κατάλαβες???? 1
mad_dog Μάρτιος 6, 2016 #1198 Μάρτιος 6, 2016 Kατάλαβα ότι το AC είναι κάτω από το rF2. Κατά πολύ δηλαδή, όχι λίγο. Τα στοιχεία αυτά σε σχέση με τα στοιχεία μοντέλου ελαστικού με το rF2 είναι ανέκδοτο. Παράθεση Η πίστα δεν είναι αυτή που φαίνεται. Κάτω από αυτή, υπάρχει το physics layer. Expand Τώρα αυτό γιατί το είπες...και ξέρεις πολύ καλά ότι στο rF2 υπάρχει real road...δηλαδή άστο λέμε... Καλό το AC, είναι για casual racers, μέτριο ως καλό αλλά όχι για hardcore πράματα.
Matia Μάρτιος 6, 2016 #1199 Μάρτιος 6, 2016 Πιάσαμε επίπεδα ποδοσφαίρου Το AC είναι πάνω από το rF2 κατά πολύ γιατί αρχίζει με A. Αυτό τουλάχιστον δεν μπορεί να καταρριφθεί σαν επιχείρημα. Ψάξτε google και βάλτε κανένα Link από τα αντίστοιχα φόρουμ με επιχειρηματολογία, τα BOLD δεν είναι επιχείρημα.
mad_dog Μάρτιος 6, 2016 #1200 Μάρτιος 6, 2016 On 6/3/2016 at 8:04 ΜΜ, το μέλος Matia έγραψε: Πιάσαμε επίπεδα ποδοσφαίρου Το AC είναι πάνω από το rF2 κατά πολύ γιατί αρχίζει με A. Αυτό τουλάχιστον δεν μπορεί να καταρριφθεί σαν επιχείρημα. Ψάξτε google και βάλτε κανένα Link από τα αντίστοιχα φόρουμ με επιχειρηματολογία, τα BOLD δεν είναι επιχείρημα. Expand Kαι βέβαια πιάσαμε επίπεδο ποδοσφαίρου όταν συγκρίνουμε AC με rF2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now