Jump to content



Tεζάρισε μετά από restart. Γιατί; --> RMA @ Eshop


hayabusa

Recommended Posts

Δεν θυμάμαι καθόλου ποιο bios έχει και πόσο πρόσφατο είναι.

Δυστυχώς επίσης δεν έχω κάποιον με ΑΜ3 επεξεργαστή για να μου τον δώσει να δοκιμάσω. Όπως ίσως διάβασες όμως ακόμη και χωρίς επεξεργαστή πάνω δεν έλεγε να ανάψει.

Να κάνω μια δοκιμή χωρίς επεξεργαστή να δω τι δείχνουν τα ledακια ή δεν έχει νόημα ;

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply
Δεν θυμάμαι καθόλου ποιο bios έχει και πόσο πρόσφατο είναι.

Δυστυχώς επίσης δεν έχω κάποιον με ΑΜ3 επεξεργαστή για να μου τον δώσει να δοκιμάσω. Όπως ίσως διάβασες όμως ακόμη και χωρίς επεξεργαστή πάνω δεν έλεγε να ανάψει.

Να κάνω μια δοκιμή χωρίς επεξεργαστή να δω τι δείχνουν τα ledακια ή δεν έχει νόημα ;

ισως έχει κάτι κολλήσει στο boot sequence...δοκίμασε τα όλα.θα σου έλεγα και κάτι άλλο.βγάλε την μπαταρία για αρκετή ώρα και ξαναπροσπάθησε.cpu εχω αλλά είμαι λίγο μακρία.θα μιλήσουμε γιατί αυτές τις μέρες ίσως κατέβω προς τα μέρη σου.

το έχω δοκιμάσει και αυτό με την μπαταρία χθες χωρίς αποτέλεσμα και πάλι όμως. (ακόμη και να τον ξεκινήσω χωρίς μπαταρία δοκίμασα)

Μακάρι να είχε κολλήσει στο boot sequence, αλλά εδώ ούτε καν ποστάρει ή δίνει σήμα στην οθόνη (ούτε τα τσεκ στα ανεμιστήρια κάνει ούτε τιποτα)

Αλλά και πάλι, όλες οι δοκιμές έγιναν και με τον ssd πάνω και χωρίς αυτόν.

Βασικά, αύριο θα πάει πακετάκι mobo+cpu στο eshop για έλεγχο/rma και θα ενημερώσω για οποιοδήποτε νεότερο :)

το έχω δοκιμάσει και αυτό με την μπαταρία χθες χωρίς αποτέλεσμα και πάλι όμως. (ακόμη και να τον ξεκινήσω χωρίς μπαταρία δοκίμασα)

Μακάρι να είχε κολλήσει στο boot sequence, αλλά εδώ ούτε καν ποστάρει ή δίνει σήμα στην οθόνη (ούτε τα τσεκ στα ανεμιστήρια κάνει ούτε τιποτα)

Αλλά και πάλι, όλες οι δοκιμές έγιναν και με τον ssd πάνω και χωρίς αυτόν.

Βασικά, αύριο θα πάει πακετάκι mobo+cpu στο eshop για έλεγχο/rma και θα ενημερώσω για οποιοδήποτε νεότερο :)

καλα ξεμπερδέματα με το e-shop...

ελπίζω να μην υπάρξει κάποιο πρόβλημα. τουλάχιστον, μια φορά στο παρελθόν που είχε χρειαστεί με είχαν εξυπηρετήσει (ακα είχαν περάσει το προϊόν rma) μέσα σε λίγες ώρες.

Με τη δική σου τι είχες κάνει btw, επιστροφή κι εσύ ή βρήκες κάποια λύση ;

ακόμη και χωρίς επεξεργαστή πάνω δεν έλεγε να ανάψει.

δια της εις ατοπου απαγωγης νομιζω πως εχεις βρει τι φταιει...

Να κάνω μια δοκιμή χωρίς επεξεργαστή να δω τι δείχνουν τα ledακια ή δεν έχει νόημα ;

no reason imo...

καλα ξεμπερδεματα με e-shop....

ελπίζω να μην υπάρξει κάποιο πρόβλημα. τουλάχιστον, μια φορά στο παρελθόν που είχε χρειαστεί με είχαν εξυπηρετήσει (ακα είχαν περάσει το προϊόν rma) μέσα σε λίγες ώρες.

Με τη δική σου τι είχες κάνει btw, επιστροφή κι εσύ ή βρήκες κάποια λύση ;

δεν είχα ρε συ πρόβλημα

Η μητρικη και ο επεξεργαστης παρεληφθησαν κανονικα και ο υπαλληλος εγραψε στο report οτι τα πινακια του επεξεργαστη ηταν οκ (εχω και αντιγραφο). Τωρα απλα περιμενω ενημερωση, μαλλον απο αυριο.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Mιας και δεν με πήρε κανείς τηλέφωνο, είπα να κάνω εγώ μια δοκιμή.

Φυσικά από τηλεφώνου δεν ήξερε να μου πει κανείς τιποτα κι έτσι οι δύο υπάλληλοι με τους οποίους μίλησα (δύο φορές κάλεσα δηλαδή) μου είπαν ότι θα αφήσουν σημείωση στο σέρβις ώστε το ίδιο απόγευμα να επικοινωνήσουν μαζί μου.

Καμία όμως από τις δύο φορές δεν με πήρε κάποιος. Να αρχίσω να ανησυχώ ή όχι ακόμη;

Btw, τα πράγματα που τους πάει κάποιος πελάτης για έλεγχο/RMA μένουν στο point που πήγαν (aka έχει κάθε point δικό του τεχνικό τμήμα, εν προκειμένω στον Πειραιά) ή τα στέλνουν αλλού; Γιατί σε ερώτηση μου προς τον υπάλληλο, αυτός μου έκανε τον ανήξερο και μου είπε πως ούτε καν τηλέφωνο του καταστήματος δεν μπορεί να μου δώσει γιατί δεν έχουν (και του λέω εκεί "γιατί; σας το κόψανε; :p )

απ'οτι έμαθα σήμερα (που ξαναπήρα εγώ τηλέφωνο) τα πράγματα ταξιδεύουν για τα κεντρικά (στο Μενιδι). ο υπάλληλος υπέθετε (τουλάχιστον εγώ έτσι κατάλαβα) ότι έχει γίνει και στον Πειραιά κάποιος έλεγχος.

What to expect now ; :hmm:

έλα εντάξει ρε...σε πειράζω....e-shop είναι αυτό βέβαια και δεν ξέρω....

αλλά νομίζω οτι μπορείς να πάρεις στο Μενίδι και να ρωτήσεις....επικαλέσου ανάγκη να μάθεις το ταχύτερο δυνατό του πότε θα είναι έτοιμο ή έστω ένα deadline.....

ελπίζω να είναι deadline και όχι σκέτο dead :p

δεν ξέρω αν το Μενίδι αποτελεί εξαίρεση (καθότι το κεντρικό τους) αλλά για του Πειραιά όπως είχα γράψει και παραπάνω μου είχαν πει πως δεν μπορώ να μιλήσω απευθείας με το κατάστημα.

Και στο site τους που κοιτάω τώρα σε όλα τα points βγάζει το 211 5000500 που είναι το τηλεφωνικό κέντρο...

Το παλικάρι με το οποίο μιλήσαμε το πρωί με προέτρεψε να στείλω email αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι άδικος κόπος.

Για το τηλ. κέντρο δεν θα απαντήσω καθόλου. Μην κάνεις το λάθος και τους δώσεις κινητό. Τρως στην μάπα μια αυτοματοποιημένη απάντηση απο τον τηλεφωνητή οτι θα το δούνε και θα σε καλέσουν στο κινητό σου και στο κλείνει. Ότι και να τους πεις απο το ένα αυτί μπαίνει και στο άλλο βγαίνει.

Είχα κάνει και εγώ rma μια MSI. Το ότι έφυγε απο το υποκατάστημα και πήγε στα κεντρικά είναι θετικό. Δεν μπόρεσε να εντοπίσει το πρόβλημα το υποκαταστημα και λογικά θα γίνει έλεγχος σε κεντρικά και θα γίνει rma ή θα κοπεί πιστωτικό. Όσο για το τηλ. κέντρο στην δική μου περίπτωση με κάλεσαν για να πάρω την μητρική και το τηλ. κέντρο δεν ήξερε που πήγαιναν τα 4.

Δεν ξέρω αν βοηθάει αλλά εμένα το περάσανε το πιστωτικό μέσα σε 10 περίπου ημέρες αφού πήγε στα κεντρικά. Μπορεί να είμαι και η εξαίρεση αλλα you never know.

update:

Μόλις ήρθαν δύο sms από το eshop (ενα για τον επεξεργαστή και ένα για τη μητρική λογικά) που με ενημερώνουν ότι το service είναι έτοιμο και μπορώ (από το Σάββατο προφανώς) να πάω να τα παραλάβω.

Δεν αναφέρεται κάτι για πιστωτικό ή αντικατάσταση.

Δλδ τι κάνανε; Φτιάξανε τον cpu ή τη μητρική; Ή θα πάω και απλά θα μου πουν πάρε πιστωτικό ;

Το ενδεχόμενο να μου πουν ότι δεν βρήκαν βλάβη δεν θέλω να το σκέφτομαι γιατί θα έχουμε πρόβλημα

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.