YDinopoulos Ιανουάριος 26, 2012 #61 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2012 Εχω ηδη αλλαξει απο ΗΡ και πουλαω Dell εδω και κανα 5μηνο. Εχω ακουσει ΤΙΣ μ@λακιες απο το σερβις τους. Και φυσικα απο το να ξεφτιλιζομαι στους πελατες μου, απλα τους εκοψα μαχαιρι. (μεχρι που με πηραν τηλεφωνο και με ενημερωσαν οτι δεν εφτασα τον στοχο για το 2ο εξαμηνο του 2011 κ ρωτουσαν το γιατι..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιανουάριος 30, 2012 Author #62 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2012 Case closed... Το μηχάνημα δούλεψε τελικά χωρίς προβλήματα. Στήθηκε, τύπωσε, scanαρε.Έστειλα κι ένα χεστήριο/ιστορικό στο Board of Directors της ΗΡ, αλλά δεν πήρα ούτε read receipt ούτε απάντηση. Πρόβλημα τους φυσικά, εγώ απλά τους ενημέρωσα τι κατάσταση επικρατεί εδώ. Αν δε θέλουν, ας την αφήσουν έτσι, για εμένα έκλεισε το κεφάλαιο ΗΡ Hellas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Φεβρουάριος 2, 2012 Author #63 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2012 Με πήρε πριν λίγο από την εξυπηρέτηση πελατών της ΗP Hellas ο κ.Γκ., ο μόνος άνθρωπος που με εξυπηρέτησε σωστά και πρόθυμα σε όλο αυτό το διάστημα, να με ενημερώσει ότι τους πήγε το email μου μέσω των κεντρικών της HP και πως έχει καταγραφεί σαν μέρος της υπόθεσης, όπου θα τεθεί υπό συζήτηση για τη βελτίωση των υπηρεσιών τους... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.