YDinopoulos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24, 2011 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24, 2011 Ξερετε τι γινεται με αυτο το θεμα ? Προχτες ειδα μια διαφιμηση (δεν κρατησα μοντελο) που διαφημιζε ντιζελοκινητηρα ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Νοέμβριος 24, 2011 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 24, 2011 Από όσο γνωρίζω ψηφίστηκε νομοσχέδιο για την ελεύθερη κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Νοέμβριος 24, 2011 Author #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 24, 2011 ΟΚ. Το εψαξα καλυτερα και βρηκα... Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη | Madata.GR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Νοέμβριος 24, 2011 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 24, 2011 ΟΚ. Το εψαξα καλυτερα και βρηκα...Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη | Madata.GR MONO EURO 5-EURO 6 ????Διαβασα καλα?????Κατ'ουσίαν δηλαδη μονο καινουργια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicman Νοέμβριος 24, 2011 #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 24, 2011 MONO EURO 5-EURO 6 ????Διαβασα καλα?????Κατ'ουσίαν δηλαδη μονο καινουργια...ακριβως. αρα μεταχερισμενο γιοκ. εκτος αν ειναι > = 2010 ενα 1000-1200 diesel ειναι ιδανικο για μεσα στην πολη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Νοέμβριος 24, 2011 #6 Κοινοποίηση Νοέμβριος 24, 2011 Όσοι σκέφτεστε για νέο αυτοκίνητο πάντως, μην πάτε σε βενζίνη και ας είναι φθηνότερο σαν αγορά.Θα δείτε τιμές πετρελαιοειδών σε 4-5 χρόνια(και εν συνεχεία) που θα τρίβετε τα μάτια σας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
papajim Νοέμβριος 24, 2011 #7 Κοινοποίηση Νοέμβριος 24, 2011 Δε νομίζω κάποιος να σκάσει +10κ για να πάει σε ηλεκτροκίνητο, από τη στιγμή που δεν υπάρχει υποδομή για γρήγορη φόρτιση και η τωρινή τεχνολογία δεν παρέχει πολύ μεγάλη αυτονομία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Servo1980 Νοέμβριος 24, 2011 #8 Κοινοποίηση Νοέμβριος 24, 2011 Όσοι σκέφτεστε για νέο αυτοκίνητο πάντως, μην πάτε σε βενζίνη και ας είναι φθηνότερο σαν αγορά.Θα δείτε τιμές πετρελαιοειδών σε 4-5 χρόνια(και εν συνεχεία) που θα τρίβετε τα μάτια σας.Αναλογα θα δουν και αυξησεις στο πετρελαιο κινησης λογο φορων (ηδη εχει παρει ανοδικη πορεια) και ανοδο στα τελη κυκλοφοριας.....Δεν ειναι χαζοι οι πανω, κανουν οτι εκαναν και πριν λιγα χρονια που ελεγαν παρτε μεγαλου κυβισμου αυτοκινητα δεν υπαρχει κολημα πλεον και μετα Μπαμ απο πισω...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Νοέμβριος 24, 2011 #9 Κοινοποίηση Νοέμβριος 24, 2011 Αναλογα θα δουν και αυξησεις στο πετρελαιο κινησης λογο φορων (ηδη εχει παρει ανοδικη πορεια) και ανοδο στα τελη κυκλοφοριας.....Δεν ειναι χαζοι οι πανω, κανουν οτι εκαναν και πριν λιγα χρονια που ελεγαν παρτε μεγαλου κυβισμου αυτοκινητα δεν υπαρχει κολημα πλεον και μετα Μπαμ απο πισω......Ακόμα και ίδιοι να γίνουν οι φόροι ακριβώς με τα βενζινοκίνητα, τα αντίστοιχα diesel καίνε περίπου 30% λιγότερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Νοέμβριος 24, 2011 #10 Κοινοποίηση Νοέμβριος 24, 2011 [MENTION=260]SER[/MENTION]voΜακάρι να ήταν η φορολογία το πρόβλημα. Εγώ αναφέρομαι στη μάνα φύση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Servo1980 Νοέμβριος 25, 2011 #11 Κοινοποίηση Νοέμβριος 25, 2011 Ακόμα και ίδιοι να γίνουν οι φόροι ακριβώς με τα βενζινοκίνητα, τα αντίστοιχα diesel καίνε περίπου 30% λιγότερο.Σχετικα ειναι ολα, 30% δεν ειναι, καμια φορα παει 20% και καμια ακομα και 40%. Ωστοσο ακομα και το καλυτερο πετρελαιοκινητο να παρεις αν γκαζωσεις απο πισω βγαζει καρκινο, ειδικα αν ειναι κρυος ο κινητηρας.....Κατι που δεν καταλαβαινει ο πολυς ο κοσμος....Εμενα γενικα με ενοχλουν ολα, φοροι (γιατι εχω 2λιτρο), τιμες βενζινης (που και το πετρελαιο δεν θα αργισει να τις πλησιασει) και γενικα οι σκατοδρομοι μας που οτι και να παρεις θα του βγει η πιστη.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Keeper Νοέμβριος 25, 2011 #12 Κοινοποίηση Νοέμβριος 25, 2011 Προσωπικά μου είναι αδιάφορη η διαφορά στην ελαφρώς επιπρόσθετη μόλυνση (και αυτή σε δευτερέυοντα αέρια του θερμοκηπίου) ενός καινούριου diesel σε αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης. Γιατί εκ των πραγμάτων θα αναγκαστούμε πριν μεταβούμε σε πιο καθαρές τεχνολογίες, να έχουμε μια μεταβατική περιόδο με αυτοκίνητα που είναι πιο αποδοτικά στην κατανάλωση καυσίμου.Όσο για τους φόρους, συμφωνώ απόλυτα, ειδικά στην Ελλάδα είναι τραγικό το τι πληρώνουμε σε φόρους, τι μισθούς έχουμε και τι υποδομές χρησιμοποιούμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Νοέμβριος 25, 2011 #13 Κοινοποίηση Νοέμβριος 25, 2011 Όσοι σκέφτεστε για νέο αυτοκίνητο πάντως, μην πάτε σε βενζίνη και ας είναι φθηνότερο σαν αγορά.Θα δείτε τιμές πετρελαιοειδών σε 4-5 χρόνια(και εν συνεχεία) που θα τρίβετε τα μάτια σας.δηλαδη? εννοεις οτι θα παρει τον ανηφορο η βενζινη? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Servo1980 Νοέμβριος 25, 2011 #14 Κοινοποίηση Νοέμβριος 25, 2011 Εννοει πως θα πεσουν οι τιμες στα πετρελαιοκινητα αμαξια αφου βγαινουν ηλεκτροκινητα....Προσωπικα δεν το βλεπω εν Ελλαδι σε 4-5 χρονια αλλα οκ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Νοέμβριος 25, 2011 #15 Κοινοποίηση Νοέμβριος 25, 2011 σε καμμια 15 ετια ισως ναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Νοέμβριος 26, 2011 #16 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2011 δηλαδη? εννοεις οτι θα παρει τον ανηφορο η βενζινη? Ναι και δεν είναι προσωπική άποψη. Ειδικά μετά το 2020 μάλιστα θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με την προσφορά πετρελαίου. Η παραγωγή συμβατικού πετρελαίου(που είναι και το ταχύτερο στην εξόρυξη) έχει μείνει στάσιμη τα τελευταία 7 χρόνια. Σοβαρή ένδειξη ότι πλησιάζουμε σε παγκόσμια μεγιστοποίηση και επακόλουθη πτώση της προσφοράς των υγρών καυσίμων εν γένει. US military warns oil output may dip causing massive shortages by 2015 | Business | The Guardian FuturePundit: Peak Oil By 2012? The Energy Standard: Oil Industry Insider: Peak Oil 2015-2016, $300USD oil by 2020 [ame] [/ame]Οπότε πετρελαιοκίνητο για αρχή και μετά βλέπουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Νοέμβριος 26, 2011 #17 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2011 Αξίζει το πετρέλαιο σε βάθος χρόνου?Δεν αναφέρομαι στη διαφορά κόστους του καυσίμου λόγω τιμής πρατηρίων (θα εκμηδενιστεί), αλλά στο αυτοκίνητο.Αξίζει το extra κόστος αγοράς? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Νοέμβριος 26, 2011 #18 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2011 Για δικη σου χρηση ρωτας τριτους??Αναλογα τα κοστη του εκαστοτε αυτοκινητου και τα χιλιομετρα που κανεις ετησιως.Τα βαζεις κατω..τα μετρας...και βλεπεις ποσα γλιτωνεις.Ο,τι γλιτωνεις γλιτωνεις...το θεμα ειναι ποσο βιαζεσαι να κανεις την αποσβεση του αρχικου εξτρα κοστους.Πολυ χονδρικα...για 10Κ χιλιομετρα αν γλιτωνεις απλα 2λιτρα/100κμ απο την καταναλωση βενζινης->πετρελαιο...βγαινει ενα 300αρη δωρο στο τελους του ετους.(οτι πρεπει για την ασφαλεια).Βαλε και οτι τωρα νομιζω διαφερουν κατα 0.3Ε(εχω καιρο να κοιταξω) ..η διαφορα μεγαλωνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Servo1980 Νοέμβριος 26, 2011 #19 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2011 Αν κανεις ΠΟΛΛΑ χιλιομετρα συμφερει, αν οχι τοτε οχι, ειναι πολυ απλο...Εγω κανω 12.000χλ ετησιως οποτε δεν βλεπω τον λογο να πουλησω το αυτοκινητο μου και να παω σε Πετρελαιο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Νοέμβριος 26, 2011 #20 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2011 Αξίζει το πετρέλαιο σε βάθος χρόνου?Δεν αναφέρομαι στη διαφορά κόστους του καυσίμου λόγω τιμής πρατηρίων (θα εκμηδενιστεί), αλλά στο αυτοκίνητο.Αξίζει το extra κόστος αγοράς?Μείνε καλύτερα στη βενζίνη για 5 χρόνια και μετά παίρνεις ένα μεταχειρισμένο.Για μέσα στην πόλη σίγουρα συμφέρει. Κατανάλωση, συντήρηση και αυξημένη ροπή με λίγα κυβικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.