gus8511 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21, 2004 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21, 2004 Θελω να ρωτησω αν ειναι καλο να αντικαταστησω ολο το νερο (5λιτρα)που εχω στο τανκ με αντιψυκτικο υγρο.Αν βαλω αντιψυκτικο υγρο φουλ θα εχω προβληματα με τους σωληνες και το μπλοκ η δεν τα υπαρχει προβλημα;Επισης θελω να ρωτησω για τους αλφαδοσωληνες ποσο καιρο αντεχουν καικαθε ποσο πρεπει να τους αντικαταστω. Το υνοπνευμα του αντιψυκτικουτις φθιρει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeadams Ιούνιος 21, 2004 #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2004 Για συστήματα watercooling, τη μέγιστη απόδοση την πετυχαίνουμε με ΣΚΕΤΟ νερό. Δεν μπορείς να το συγκρίνεις με το κύκλωμα ψύξης του αυτοκινήτου, γιατί εκεί οι συνθήκες λειτουργίας είναι εντελώς διαφορετικές (εκεί μιλάμε για θερμοκρασίες νερού λίγο πάνω από 100°C και μεγάλες πιέσεις). Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyfeonas Ιούνιος 21, 2004 #3 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2004 αν βαλεις παραφλου ενδεχεται να χαλασεις την αντλια επειδη θα μαζεψει καταλοιπα στην φτερωτη.ο καλυτερος συνδυασμος ειναι απεσταγμενο νερο και λιγο καθαρο οινοπνευμα.τα αλφαδολαστιχα κρατανε αρκετους μηνες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gus8511 Ιούνιος 21, 2004 Author #4 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2004 Περιπου ποσους μηνες κρατανε τα λαστιχα?Ακομα ξερει κανεις μεχρι ποσους βαθμους κελσιου του νερου ειναι ασφαλες να λειτουργει η αντλια και να μην υπαρχει διαρροη από τα λαστιχα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.