evolution Νοέμβριος 13, 2011 #21 Νοέμβριος 13, 2011 1.8 στο rage To μονο περιεργο στο game ειναι οτι παιζει συνφωνα με το OSD στα 15-30 fps(συνηθως κατω απο 20) αλλα το game παιζει αψογα μαλλον προβλημα του AB OSD
grathk Νοέμβριος 13, 2011 Author #22 Νοέμβριος 13, 2011 Στο rage ειχα 900mb used,εισαι με ati έχουνε θέματα στο rage..Στο Skyrim atm εχω 850mb used..CODmw2 ειχα 400mb used στο multi,Crysis 2 τίγκαρε στα 940mb
evolution Νοέμβριος 13, 2011 #23 Νοέμβριος 13, 2011 Στο rage ειχα 900mb used,εισαι με ati έχουνε θέματα στο rage..Στο Skyrim atm εχω 850mb used..CODmw2 ειχα 400mb used στο multi,Crysis 2 τίγκαρε στα 940mbΣτην 450 στο pc του αδερφου μου παλι τερματιζει το 1GB ram 950 και πανω μονιμα . . .
vagsk Σεπτέμβριος 8, 2012 #25 Σεπτέμβριος 8, 2012 Δεν μπορείς να απενεργοποιήσεις την μνήμη αυτή. Πρέπει να είναι κατάλοιπο του τρόπου λειτουργίας της AGP memory που ουσιαστικά όταν η μνήμη της κάρτας γραφικών δεν επαρκή για την εφαρμογή τότε χρησιμοποιείται ένα μέρος από την μνήμη συστήματος και αν η μνήμη συστήματος δεν είναι διαθέσιμη μπορεί να χρησιμοποιηθεί και το pagefile. Υποτίθεται ότι η διαδικασία είναι optimal και ότι δεν θα γίνει χρήση της μνήμης συστήματος/pagefile αν δεν υπάρχει ανάγκη. Όλα αυτά διαχειρίζονται από την ίδια την κάρτα γραφικών.Ακόμη και να μπορούσες να επέμβεις στην διαδικασία αυτή, το μόνο που θα κατάφερνες είναι σε περίπτωση που δεν είχε αρκετή video ram για την αποθήκευση των textures η κάρτα γραφικών να κρασάρει ή να εμφανίζεται κένο κάποιο texture (corrupted image) αφού δεν θα είχε δυνατότητα προσωρινά κάποιο αδρανές texture να το στείλει σε άλλου είδους μνήμη ώστε να ελευθερώσει χώρο για να προβάλει τα καρέ που έχει ετοιμάσει.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.