junior-21- Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 3, 2011 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 3, 2011 καρτα EVGA GTX 285 2GBειχε προβλημα θερμοκρασιων. Σε 1 λεπτο furmark το εβλεπες αμεσως καθως κρασσαρε. Παει στο Πλαισιο, οπου λενε οτι θα σταλει εξωτερικο για επισκευη. Σημερα, 20 μερες μετα, παιρνουν τηλ και λενε οτι ειναι οκ η καρτα μετα απο αλλαγη ψηκτρας!?!Πρεπει να δεχτει ο φιλος αυτη την καρτα?
mpoumpis Νοέμβριος 3, 2011 #2 Νοέμβριος 3, 2011 καρτα EVGA GTX 285 2GBειχε προβλημα θερμοκρασιων. Σε 1 λεπτο furmark το εβλεπες αμεσως καθως κρασσαρε. Παει στο Πλαισιο, οπου λενε οτι θα σταλει εξωτερικο για επισκευη. Σημερα, 20 μερες μετα, παιρνουν τηλ και λενε οτι ειναι οκ η καρτα μετα απο αλλαγη ψηκτρας!?!Πρεπει να δεχτει ο φιλος αυτη την καρτα?Σε παρόμοια περίπτωση φίλος πήρε πίσω την κάρτα του μετά από αλλαγή ψύκτρας και ήταν όλα οκ
hayabusa Νοέμβριος 3, 2011 #3 Νοέμβριος 3, 2011 καρτα EVGA GTX 285 2GBειχε προβλημα θερμοκρασιων. Σε 1 λεπτο furmark το εβλεπες αμεσως καθως κρασσαρε. Παει στο Πλαισιο, οπου λενε οτι θα σταλει εξωτερικο για επισκευη. Σημερα, 20 μερες μετα, παιρνουν τηλ και λενε οτι ειναι οκ η καρτα μετα απο αλλαγη ψηκτρας!?!Πρεπει να δεχτει ο φιλος αυτη την καρτα?ας μην κυνηγάμε δαίμονες. με ποια δικαιολογία θα αρνηθεί να την πάρει; ότι μπορεί να του λένε ψέμματα ; ας την πάρει να τη δοκιμάσει, και αν (λέμε αν) έχει πάλι πρόβλημα θα έχει το χαρτί του σέρβις για να κινηθεί όπως πρέπει. Εν προκειμένω δηλαδή δεν βλέπω προσωπικά τιποτα απολύτως το "μεμπτό".
venom7 Νοέμβριος 3, 2011 #4 Νοέμβριος 3, 2011 καρτα EVGA GTX 285 2GBειχε προβλημα θερμοκρασιων. Σε 1 λεπτο furmark το εβλεπες αμεσως καθως κρασσαρε. Παει στο Πλαισιο, οπου λενε οτι θα σταλει εξωτερικο για επισκευη. Σημερα, 20 μερες μετα, παιρνουν τηλ και λενε οτι ειναι οκ η καρτα μετα απο αλλαγη ψηκτρας!?!Πρεπει να δεχτει ο φιλος αυτη την καρτα?Να την πάρει αλλά να τους πει να του δώσουν χαρτί που να δείχνει την ενέργειά τους καθώς οι βίδες από κάτω λογικά θα είναι χαραγμένες.Και αυτό έτσι ώστε άμα χρειαστεί να την ξανα πας να μη σου πουν τπτ του στυλ οι βίδες είναι πειραγμένες και έχει ανοιχτεί και τέτοια και δε σε καλύπτει η εγγύηση!
junior-21- Νοέμβριος 3, 2011 Author #5 Νοέμβριος 3, 2011 Σας εχει τυχει ποτε να πατε μια vga και να δειτε ποσο καλα τσεκαρουν τις βιδες κατα την παραλαβη για ελεγχο? Μην εχει ανοιχτει η καρτα για ακυρωση εγγυησης? Και τωρα το κανουν μονοι τους σαν λυση μια χαρα. Εκει δεν αναιρειται η εγγυηση? Και στην τελικη θα του πω να ζητησει χαρτι αποστολης στην evgaγιατι απλα πιστευω οτι δεν το κανανε. Προς θεου δεν ειναι θεμα για να παρει σφραγισμενη καρτα. Απλα σιγουρα η καρτα ποτε δεν εφυγε...
dunkel_Stern Νοέμβριος 3, 2011 #6 Νοέμβριος 3, 2011 άμα αλλάξανε ψήκτρα στο πλαίσιο μονοι τους, θα πάω να πηδηχτώ από το παράθυρο
dpolal Νοέμβριος 4, 2011 #7 Νοέμβριος 4, 2011 Να την πάρει αλλά να τους πει να του δώσουν χαρτί που να δείχνει την ενέργειά τους καθώς οι βίδες από κάτω λογικά θα είναι χαραγμένες.Και αυτό έτσι ώστε άμα χρειαστεί να την ξανα πας να μη σου πουν τπτ του στυλ οι βίδες είναι πειραγμένες και έχει ανοιχτεί και τέτοια και δε σε καλύπτει η εγγύηση!Έχει τις αποδείξεις παραλαβής από το servive στο κατάστημα (με περιγραφή του προβλήματος) και επιστροφής της κάρτας σε αυτόν.Δεν χρειάζεται και δήλωση του νόμου 105.
junior-21- Νοέμβριος 4, 2011 Author #8 Νοέμβριος 4, 2011 Πηγε και την πηρε χθες. Ειναι με την μαμα ψηκτρα αλλα ειναι αλλη αποτι λενε! Δεν του δωσανε κανενα χαρτι....
dpolal Νοέμβριος 4, 2011 #9 Νοέμβριος 4, 2011 Όταν τους την πήγε του δώσανε απόδειξη παραλαβής.Από την στιγμή που μπήκε η κάρτα στην αποθήκη (για έλεγχο και πιθανώς επισκευή) πρέπει να εκδοθεί απόδειξη και αντίστοιχα όταν επιστραφεί η κάρτα πρέπει να κοπεί άλλη απόδειξη αλλιώς η κάρτα θα «φαίνεται» ότι είναι ακόμα μέσα στην αποθήκη.
vasi Νοέμβριος 4, 2011 #10 Νοέμβριος 4, 2011 Έπρεπε η κάρτα να έρθει κατευθείαν σε σένα από το rma, ταχυδρομικός και να μην υπάρχει ενδιάμεσος σταθμός.....με χαρτί από το rma
MicAn Νοέμβριος 4, 2011 #11 Νοέμβριος 4, 2011 Εάν ήξερα ότι όντως η κάρτα πήγε και επισκευάστηκε στο εξωτερικό, θα ήμουν πιο ήσυχος. Σε καμία περίπτωση δεν θα εμπιστευόμουν τους σκιτζήδες του Πλαισίου.
evolution Νοέμβριος 4, 2011 #12 Νοέμβριος 4, 2011 Πηγε και την πηρε χθες. Ειναι με την μαμα ψηκτρα αλλα ειναι αλλη αποτι λενε! Δεν του δωσανε κανενα χαρτι.... Δοκιμασε τη καρτα αρχικα (τι δηλαδη μπορει να ειχε χαλασμενο μια ψυκτρα ? εφοσον δουλευε ο ανεμηστηρας δεν νομιζω να μπορουσε να παρουσιασει αλλο προβλημα) Αν εχετε το κουτι κοιταχτε τα serial , Πολυ πιθανο ειναι αν αλλαξαν μονο thermal Paste Και να στην επιστρεψαν
junior-21- Νοέμβριος 4, 2011 Author #13 Νοέμβριος 4, 2011 Πολυ πιθανο ειναι αν αλλαξαν μονο thermal Paste Και να στην επιστρεψαν read my mind bro
venom7 Νοέμβριος 4, 2011 #14 Νοέμβριος 4, 2011 Έχει τις αποδείξεις παραλαβής από το servive στο κατάστημα (με περιγραφή του προβλήματος) και επιστροφής της κάρτας σε αυτόν.Δεν χρειάζεται και δήλωση του νόμου 105.Την ειρωνία αλλού.Είδες τι έπαθε!Και η απόδειξη άμα γράφει,χαρτί είναι και δεν είπα κάτι παραπάνω αρκεί να έγραφε αυτή.Άμα όχι κάτι άλλο.Αντε να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας μετά!
dpolal Νοέμβριος 4, 2011 #16 Νοέμβριος 4, 2011 Την ειρωνία αλλού.Είδες τι έπαθε!Και η απόδειξη άμα γράφει,χαρτί είναι και δεν είπα κάτι παραπάνω αρκεί να έγραφε αυτή.Άμα όχι κάτι άλλο.Αντε να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας μετά!Τί ακριβώς έπαθε;;;;Έχουμε μήπως ιδέα για το άν τελικά η κάρτα λειτουργεί κανονικά, ή όχι ;;;Μπήκε στον κόπο να την δοκιμάσει έστω ;;;Και από τη στιγμή που έχει χαρτί στα χέρια του ότι η κάρτα έχει γίνει εισαγωγή στο τμήμα service για έλεγχο τί παραπάνω χρειάζεται μελλοντικά ;;;Ποιό ακριβώς χαρτί έχεις εσύ κατά νού να ζητήσει ;;;
evolution Νοέμβριος 4, 2011 #17 Νοέμβριος 4, 2011 Τί ακριβώς έπαθε;;;;Έχουμε μήπως ιδέα για το άν τελικά η κάρτα λειτουργεί κανονικά, ή όχι ;;;Μπήκε στον κόπο να την δοκιμάσει έστω ;;;Και από τη στιγμή που έχει χαρτί στα χέρια του ότι η κάρτα έχει γίνει εισαγωγή στο τμήμα service για έλεγχο τί παραπάνω χρειάζεται μελλοντικά ;;;Ποιό ακριβώς χαρτί έχεις εσύ κατά νού να ζητήσει ;;;Eιπαν οτι εγινε αλλαγη ψυκτρας (εγω αρχικα ειχα καταλαβει οτι βαλαν καποια aftermarket) θεωριτικα παντα αν βγαλεις την ψυκτρα χανεις την εγγυηση αρα επρεπε να ζητησει καποιο χαρτι που να λει οτι την αλλαγη ψυκτρας την εκανε το πλαισιο για να μην εχει προβλημα σε περιτωση που ξανα εχει προβλημα με τη καρτα
dpolal Νοέμβριος 4, 2011 #18 Νοέμβριος 4, 2011 Από το Πλαίσιο του είπαν ότι η κάρτα πήγε στο εξωτερικό και επισκευάστηκε (20 μέρες τους πήρε), εμείς υποθέσεις κάνουμε για το αν τελικά πήγε, αν έπρεπε να βάλει το εργοστάσιο την ίδια ψύκτρα ή άλλη κλπ κλπ κλπ...
venom7 Νοέμβριος 4, 2011 #19 Νοέμβριος 4, 2011 Τί ακριβώς έπαθε;;;;Έχουμε μήπως ιδέα για το άν τελικά η κάρτα λειτουργεί κανονικά, ή όχι ;;;Μπήκε στον κόπο να την δοκιμάσει έστω ;;;Και από τη στιγμή που έχει χαρτί στα χέρια του ότι η κάρτα έχει γίνει εισαγωγή στο τμήμα service για έλεγχο τί παραπάνω χρειάζεται μελλοντικά ;;;Ποιό ακριβώς χαρτί έχεις εσύ κατά νού να ζητήσει ;;;Τίποτα δεν έπαθε.Άμα πάθαινε τίποτα λέμε.Αλλά τι να λεει ότι έχει απόδειξη από το service!Άμα η απόδειξη δε γράφει το τι κάνανε στην κάρτα,τότε άμα χρειαστεί να την ξαναπάει και δουν βίδες πειραγμένες,δε θα την δεχτούν.Κουράστικα.Όποιος το καταλαβαίνει το καταλαβαίνει το τι λέω.
dpolal Νοέμβριος 4, 2011 #20 Νοέμβριος 4, 2011 Όπως οι άλλοι λένε με σιγουριά πως η κάρτα δεν πέρασε ποτέ τα σύνορα και είναι και σίγουροι ότι έχει γίνει απάτη από το τμήμα service του καταστήματος έτσι και εσύ προεξοφλείς ότι αν και εφόσον του ξαναχαλάσει, θα την βγάλουν εκτός εγγύησης λόγο των βιδών λες και την πρώτη φορά η κάρτα είχε μπεί στο service για ξεσκόνισμα μόνο.Εσύ προτείνεις να ζητήσει χαρτιά που δεν υπάρχουν και δεν έχουν νομική ισχύ, εκτός από τα δελτία εισόδου/εξόδου που εκδίδει το κατάστημα οτιδήποτε άλλο δεν ισχύει. Άλλος ζητάει το δελτίο αποστολής από το εξωτερικό.Άλλος ζητάει η επισκευασμένη κάρτα να πάει κατευθείαν από το εργοστάσιο στο σπίτι του χρήστη.Ο thread starter δεν μπήκε καν στον κόπο να μας πεί αν τελικά η κάρτα λειτουργεί.Δεν θέλει λέει να πάρει άλλη σφραγισμένη, αλλά ρωτάει αν πρέπει να την δεχτεί πίσω όπως είναι...Ο καθένας λέει ότι νά'ναι και εκείνο που αποδεικνύουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ είναι ένα και μόνο.ΣΑΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ...Όποιος κατάλαβε τί λέω, κατάλαβε.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.