rhino30 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2, 2011 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2, 2011 Καλησπερα σε ολους, ειμαι καινουργιο μελος και θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποιος που να ξερει τη νομοθεσια περι μετατροπης ενος συμβατικου αυτοκινητου σε ηλεκτρικο, στην Ελλαδα.Σας ευχαριστω προκαταβολικα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Νοέμβριος 2, 2011 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Καλησπερα σε ολους, ειμαι καινουργιο μελος και θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποιος που να ξερει τη νομοθεσια περι μετατροπης ενος συμβατικου αυτοκινητου σε ηλεκτρικο, στην Ελλαδα. Σας ευχαριστω προκαταβολικα! για να φτασει να σε απασχολει η νομοθεσια,εχεις λυσει το τεχνικο κομματι φανταζομαι .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Νοέμβριος 2, 2011 #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Δες το υγραεριο καλυτερα Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhino30 Νοέμβριος 2, 2011 Author #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 για να φτασει να σε απασχολει η νομοθεσια,εχεις λυσει το τεχνικο κομματι φανταζομαι .... Φιλε Τσακονα, επειδη τα ατομα που εχουμε σχεδιασει το συγκεκριμενο εγχειρημα εχουν αρκετες γνωσεις πανω στο θεμα, πιστευω πως απο τεχνικη αποψη εχουμε βρει την ακρη, αλλα δεν βρηκαμε τιποτα συγκεκριμενο για την νομιμοποιηση της μετατροπης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhino30 Νοέμβριος 2, 2011 Author #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Δες το υγραεριο καλυτεραΚατα την γνωμη μου το υγραεριο δεν ειναι και οτι καλυτερο και αν γνωριζω καλα δεν υπαρχει αποφορολογηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
konservas Νοέμβριος 2, 2011 #6 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 ''Oι κοινοτικές οδηγίες 2009/46/EK αλλά και η 2009/33/ΕΚ , αναφέρουν ξεκάθαρα ότι από το τέλος του 2010 θα πρέπει τα κράτη μέλη να προτιμούν τα αυτοκίνητα είτε ηλεκτρικής είτε υβριδικής τεχνολογίας αλλά και επιτρέπουν ξεκάθαρα στα κράτη μέλη την αναβάθμιση των υπαρχόντων σε κυκλοφορία αυτοκινήτων σε τέτοιου είδους (ηλεκτρικά ή υβριδικά). Οι παραπάνω ήδη ψηφισμένες οδηγίες, σε συνδυασμό με το ακριβό καύσιμο αλλά και την ανάγκη μείωσης των εκπομπών αερίων ρύπων, προκειμένου να μειωθεί το φαινομένου του θερμοκηπίου και να επιτευχθεί ο στόχος των 2° (βαθμών Celsius) που έχει θέσει η Ε.Ε. για τα επόμενα χρόνια (δηλαδή να μην αυξηθεί παραπάνω ο ρυθμός αύξησης της θερμοκρασίας και να περιορισθεί το λιώσιμο των πάγων του Αρκτικού Κύκλου), σκιαγραφούν την πολιτική που θα ακολουθήσει η Ε.Ε. τα επόμενα χρόνια. Επόμενο είναι η αγορά και οι εταιρείες να στραφούν στην κατασκευή τέτοιων αυτοκινήτων ενώ οι χώρες που δεν συμμετέχουν στην παραγωγή τους, θα αναγκαστούν σύντομα να εισάγουν δαπανηρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα καθώς και τα ανταλλακτικά τους. Το γεγονός όμως ότι στην Ελλάδα δεν έχουν ενσωματωθεί οι παραπάνω οδηγίες και το ανάλογο νομοθετικό πλαίσιο έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορούν να εφαρμοστούν οι ανάλογες τεχνογνωσίες και ο πολίτης να θεωρείτε παράνομο όπως επίσης και το όχημά που θα μετατρέψει.''Η νομοθεσία για τη μετατροπή των συμβατικών αυτοκινήτων σε υβριδικά ή ηλεκτρικά « Μετάβαση σε μια πράσινη Ελλάδα 2010- 2020 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.