dimitris_s Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 31, 2011 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 31, 2011 Παρήγγειλα στις 18, στις 19 έστειλε το δέμα, σήμερα πήγα τελωνείο πλήρωσα κι ένα γ..σιάτικο και μόλις παρέλαβα το δέμα το ανοίγω και αντί για κάτι lian li black wheels που παρήγγειλα, μέσα βρήκα 2 lian li front panels για 5.25 και 3.5".. ό, τι να' ναι δηλαδή. Του έστειλα προς το παρόν email μέσω ebay λέγοντάς του ότι δεν παρέλαβα αυτό που παρήγγειλα και ότι θέλω να παραλάβω αυτό που παρήγγειλα και ότι ήδη χρεώθηκα τελωνεία. Του είπα περιμένω απάντηση ως αύριο.Αν μου πει μα-μου, paypal refund, ebay καταγγελία και αρνητική με κεφαλαία γράμματα. Καλά τα λέω; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spyrious Οκτώβριος 31, 2011 #2 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2011 Πολύ καλά τα λες,αλλά περίμενε πχ μέχρι τέλος της εβδομάδας να σου απαντήσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris_s Οκτώβριος 31, 2011 Author #3 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2011 Πολύ καλά τα λες,αλλά περίμενε πχ μέχρι τέλος της εβδομάδας να σου απαντήσει. Κι έκανα και μλκια στο τελωνείο, οι κ-λοβούλγαροι μου ζήτησαν 13 ευρώ αντί για 3 που έπρεπε να δώσω, δεν έκατσα να μαλώσω γιατί βιαζόμουν (είχα ήδη δει ότι η απόδειξη είναι για 3 ευρώ/6λβ). Τι μλκας είμαι ώρες ώρες κι εγώ. 1 βδομάδα; 1-2 μέρες του δίνω του μλκα, αλλιώς θα τον κράξω γμ την Κίνα τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
papajim Οκτώβριος 31, 2011 #4 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2011 Δώσε του ανθρώπου χρόνο να απαντήσει, εκτός βέβαια αν τελειώνουν οι 45 μέρες του paypal (που δε πιστεύω). Και οι Κινέζοι κάνουν λάθη PS. Λίγα λόγια για την Κίνα γιατί σε λίγο θα τρώμε ψωμί από αυτούς... :hang3: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmakr1416003456 Οκτώβριος 31, 2011 #5 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2011 Ε λάθη γίνονται. Περίμενε να σου απαντήσει. Αν είχε πολλές αποστολές θα τα μπέρδεψε (βέβαια εσύ δεν φταις)Αν δεν κάνει τίποτα, προφανώς αρνητική αξιολόγηση.ΥΓ. Γι αυτό δεν παραγγέλνω τίποτα από το εξωτερικό-επαρχία. Αυτά φοβάμαι. Μπορεί να έρχεται φτηνότερα, αλλά έχει τελωνεία, μεταφορικά κτλ και ένα λάθος να γίνει έρχονται όλα ακριβότερα τελικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
papajim Οκτώβριος 31, 2011 #6 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2011 Ε λάθη γίνονται. Περίμενε να σου απαντήσει. Αν είχε πολλές αποστολές θα τα μπέρδεψε (βέβαια εσύ δεν φταις)Αν δεν κάνει τίποτα, προφανώς αρνητική αξιολόγηση. ΥΓ. Γι αυτό δεν παραγγέλνω τίποτα από το εξωτερικό-επαρχία. Αυτά φοβάμαι. Μπορεί να έρχεται φτηνότερα, αλλά έχει τελωνεία, μεταφορικά κτλ και ένα λάθος να γίνει έρχονται όλα ακριβότερα τελικά. Αν είναι σωστός ο πωλητής όλα λύνονται. Πχ. Στην περίπτωση του dimitris_s μπορεί άνετα να του πει στείλε το πίσω με έξοδα δικά μου, και σου στέλνω με δωρεάν μεταφορικά αυτό που παρήγγειλες. Βέβαια μπορεί και να του τα μασήσει, οπότε εκεί χτυπάς αρνητικές και paypal dispute και το μόνο που έχασες είναι τα λεφτά του τελωνείου (τα οποία δε πληρώνεις πάντα). Όπως και να' χει είσαι αρκετά καλυμμένος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris_s Οκτώβριος 31, 2011 Author #7 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2011 Αν είναι σωστός ο πωλητής όλα λύνονται. Πχ. Στην περίπτωση του dimitris_s μπορεί άνετα να του πει στείλε το πίσω με έξοδα δικά μου, και σου στέλνω με δωρεάν μεταφορικά αυτό που παρήγγειλες. Βέβαια μπορεί και να του τα μασήσει, οπότε εκεί χτυπάς αρνητικές και paypal dispute και το μόνο που έχασες είναι τα λεφτά του τελωνείου (τα οποία δε πληρώνεις πάντα). Όπως και να' χει είσαι αρκετά καλυμμένος. Όντως ο πωλητής αναγράφει ότι δέχεται επιστροφές με δικά του έξοδα. Εμένα βέβαια με καίει να πάρω το προϊόν γιατί αλλιώς θα πρέπει να παίξει παραγγελία από frozencpus που το έχουν πολυ ακριβότερα και τα μεταφορικά τσούζουν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris_s Νοέμβριος 2, 2011 Author #8 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Update:Μου απάντησε χθες ο τύπος και μου ζήτησε τους κωδικούς προϊόντων που παρέλαβα, και είπε ότι θα κάνει έρευνα και θα στείλει αντικατάσταση.Του έδωσα τους κωδικούς, αν και του είχα στείλει και φωτο, και μου απάντησε ότι η παραγγελία έγινε mixed up με την παραγγελία για Aυστραλία που είχε, και ότι θα μου στείλει ξανά αυτό που παρήγγειλα και θα το μαρκάρει ως replacement unit.Εγώ να του ζητήσω tracking ID από την καινούρια παραγγελία; Επίσης τα άλλα δεν μου τα ζήτησε πίσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Νοέμβριος 2, 2011 #9 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 φυσικά και να του ζητήσεις tracking No. υπάρχει κανένας λόγος για να μην το κάνεις άλλωστε ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris_s Νοέμβριος 2, 2011 Author #10 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 φυσικά και να του ζητήσεις tracking No. υπάρχει κανένας λόγος για να μην το κάνεις άλλωστε ; Ευχαριστώ, θα του στείλω μνμ αύριο οπότε Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Νοέμβριος 2, 2011 #11 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2011 Ανέλαβε το λάθος του, σου άφησε και αυτά που σου έστειλε λανθασμένα. Αν το να σου δώσει tracking number περιλαμβάνει το να πληρώσει ακριβότερα μεταφορικά δεν το χρειάζεσαι θαρρώ.Τα κέρδη μας από τέτοιες συναλλαγές είναι αξιόλογα, ας μην πιέζουμε τη μύγα για να μας δώσει και το ξύγγι...Άποψή μου βέβαια Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris_s Νοέμβριος 3, 2011 Author #12 Κοινοποίηση Νοέμβριος 3, 2011 Μπήκα πριν λίγο στο ebay για να στείλω μήνυμα του τυπά να ρωτήσω αν το έστειλε, και βλέπω μέσα Package 2 of 2 με διαφορετικό tracking ID, μπαίνω και βλέπω ότι έχει στείλει καινούριο δέμα κανονικά. Μια χαρά ξήγα ο seller θα παίξει ηρωϊκή Positive Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Νοέμβριος 5, 2011 #13 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2011 Επειδή μου έχουν τύχει κι εμένα τέτοιες φάσεις,...τράβα σύγκρινε τώρα τον κάθε Κινέζο με τα μεγάλα καταστήματα που πάμε συνήθως και τα σκάμε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
h4ckerman Νοέμβριος 5, 2011 #14 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2011 πω πραγματκα αξιζει ενα μπραβο στον τυπο τελικα ηταν σωστος στις δουλεις του :lock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telumetar Νοέμβριος 6, 2011 #15 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2011 Μπράβο στον πωλητή! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxide Νοέμβριος 6, 2011 #16 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2011 Το παρόν thread "απεικονίζει" την αγωνία του αγοραστή όταν γίνονται λάθη στις παραγγελίες και χάνει χρόνο και χρήμα και το πόσο πολύ μετράει μία σοβαρή αντίδραση από των πωλητή/αποστολέα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djkostas Νοέμβριος 6, 2011 #17 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2011 Εγώ θα έλεγα ότι το παρών thread απεικονίζει γιατί πολλοί αξιόλογοι πωλητές στο Ebay δεν θέλουν να στέλνουν στην Ελλάδα!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
haris_led Νοέμβριος 6, 2011 #18 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2011 Εγώ θα έλεγα ότι το παρών thread απεικονίζει γιατί πολλοί αξιόλογοι πωλητές στο Ebay δεν θέλουν να στέλνουν στην Ελλάδα!!Η Ελλάδα τι φταίει στη συγκεκριμένη περίπτωση; :...: Link to comment Share on other sites More sharing options...
l2phile Νοέμβριος 6, 2011 #19 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2011 Γιατί κάνουν λάθος, στέλνουν άλλο και μετά χρεώνονται να στείλουν και το σωστό. Αυτό θα εννοεί μάλλον :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Νοέμβριος 6, 2011 #20 Κοινοποίηση Νοέμβριος 6, 2011 Όταν τελειώσει η ιστορία, κι εφόσον ο πωλητής αποδειχθεί σωστός, μοιράσου μαζί μας το ποιος είναι. Του ανταποδίδεις την άριστη συμπεριφορά του, έστω και εν αγνοία του, στέλνοντάς του πιθανούς πελάτες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.