Jump to content



Ebay καγκουριά σε παραγγελία


dimitris_s

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Παρήγγειλα στις 18, στις 19 έστειλε το δέμα, σήμερα πήγα τελωνείο πλήρωσα κι ένα γ..σιάτικο και μόλις παρέλαβα το δέμα το ανοίγω και αντί για κάτι lian li black wheels που παρήγγειλα, μέσα βρήκα 2 lian li front panels για 5.25 και 3.5".. ό, τι να' ναι δηλαδή. Του έστειλα προς το παρόν email μέσω ebay λέγοντάς του ότι δεν παρέλαβα αυτό που παρήγγειλα και ότι θέλω να παραλάβω αυτό που παρήγγειλα και ότι ήδη χρεώθηκα τελωνεία. Του είπα περιμένω απάντηση ως αύριο.

Αν μου πει μα-μου, paypal refund, ebay καταγγελία και αρνητική με κεφαλαία γράμματα.

Καλά τα λέω;

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Πολύ καλά τα λες,αλλά περίμενε πχ μέχρι τέλος της εβδομάδας να σου απαντήσει.

Πολύ καλά τα λες,αλλά περίμενε πχ μέχρι τέλος της εβδομάδας να σου απαντήσει.

Κι έκανα και μλκια στο τελωνείο, οι κ-λοβούλγαροι μου ζήτησαν 13 ευρώ αντί για 3 που έπρεπε να δώσω, δεν έκατσα να μαλώσω γιατί βιαζόμουν (είχα ήδη δει ότι η απόδειξη είναι για 3 ευρώ/6λβ). Τι μλκας είμαι ώρες ώρες κι εγώ. :hehe:

1 βδομάδα; 1-2 μέρες του δίνω του μλκα, αλλιώς θα τον κράξω γμ την Κίνα τους.

Δώσε του ανθρώπου χρόνο να απαντήσει, εκτός βέβαια αν τελειώνουν οι 45 μέρες του paypal (που δε πιστεύω). Και οι Κινέζοι κάνουν λάθη :p

PS. Λίγα λόγια για την Κίνα γιατί σε λίγο θα τρώμε ψωμί από αυτούς... :hang3:

Ε λάθη γίνονται. Περίμενε να σου απαντήσει. Αν είχε πολλές αποστολές θα τα μπέρδεψε (βέβαια εσύ δεν φταις)

Αν δεν κάνει τίποτα, προφανώς αρνητική αξιολόγηση.

ΥΓ. Γι αυτό δεν παραγγέλνω τίποτα από το εξωτερικό-επαρχία. Αυτά φοβάμαι. Μπορεί να έρχεται φτηνότερα, αλλά έχει τελωνεία, μεταφορικά κτλ και ένα λάθος να γίνει έρχονται όλα ακριβότερα τελικά.

Ε λάθη γίνονται. Περίμενε να σου απαντήσει. Αν είχε πολλές αποστολές θα τα μπέρδεψε (βέβαια εσύ δεν φταις)

Αν δεν κάνει τίποτα, προφανώς αρνητική αξιολόγηση.

ΥΓ. Γι αυτό δεν παραγγέλνω τίποτα από το εξωτερικό-επαρχία. Αυτά φοβάμαι. Μπορεί να έρχεται φτηνότερα, αλλά έχει τελωνεία, μεταφορικά κτλ και ένα λάθος να γίνει έρχονται όλα ακριβότερα τελικά.

Αν είναι σωστός ο πωλητής όλα λύνονται. :)

Πχ. Στην περίπτωση του dimitris_s μπορεί άνετα να του πει στείλε το πίσω με έξοδα δικά μου, και σου στέλνω με δωρεάν μεταφορικά αυτό που παρήγγειλες.

Βέβαια μπορεί και να του τα μασήσει, οπότε εκεί χτυπάς αρνητικές και paypal dispute και το μόνο που έχασες είναι τα λεφτά του τελωνείου (τα οποία δε πληρώνεις πάντα). Όπως και να' χει είσαι αρκετά καλυμμένος.

Αν είναι σωστός ο πωλητής όλα λύνονται. :)

Πχ. Στην περίπτωση του dimitris_s μπορεί άνετα να του πει στείλε το πίσω με έξοδα δικά μου, και σου στέλνω με δωρεάν μεταφορικά αυτό που παρήγγειλες.

Βέβαια μπορεί και να του τα μασήσει, οπότε εκεί χτυπάς αρνητικές και paypal dispute και το μόνο που έχασες είναι τα λεφτά του τελωνείου (τα οποία δε πληρώνεις πάντα). Όπως και να' χει είσαι αρκετά καλυμμένος.

Όντως ο πωλητής αναγράφει ότι δέχεται επιστροφές με δικά του έξοδα. Εμένα βέβαια με καίει να πάρω το προϊόν γιατί αλλιώς θα πρέπει να παίξει παραγγελία από frozencpus που το έχουν πολυ ακριβότερα και τα μεταφορικά τσούζουν...

Update:

Μου απάντησε χθες ο τύπος και μου ζήτησε τους κωδικούς προϊόντων που παρέλαβα, και είπε ότι θα κάνει έρευνα και θα στείλει αντικατάσταση.

Του έδωσα τους κωδικούς, αν και του είχα στείλει και φωτο, και μου απάντησε ότι η παραγγελία έγινε mixed up με την παραγγελία για Aυστραλία που είχε, και ότι θα μου στείλει ξανά αυτό που παρήγγειλα και θα το μαρκάρει ως replacement unit.

Εγώ να του ζητήσω tracking ID από την καινούρια παραγγελία; Επίσης τα άλλα δεν μου τα ζήτησε πίσω.

φυσικά και να του ζητήσεις tracking No. υπάρχει κανένας λόγος για να μην το κάνεις άλλωστε ;

Ευχαριστώ, θα του στείλω μνμ αύριο οπότε :)

Ανέλαβε το λάθος του, σου άφησε και αυτά που σου έστειλε λανθασμένα.

Αν το να σου δώσει tracking number περιλαμβάνει το να πληρώσει ακριβότερα μεταφορικά δεν το χρειάζεσαι θαρρώ.

Τα κέρδη μας από τέτοιες συναλλαγές είναι αξιόλογα, ας μην πιέζουμε τη μύγα για να μας δώσει και το ξύγγι...

Άποψή μου βέβαια

Μπήκα πριν λίγο στο ebay για να στείλω μήνυμα του τυπά να ρωτήσω αν το έστειλε, και βλέπω μέσα Package 2 of 2 με διαφορετικό tracking ID, μπαίνω και βλέπω ότι έχει στείλει καινούριο δέμα κανονικά. Μια χαρά ξήγα ο seller θα παίξει ηρωϊκή Positive :T:

Επειδή μου έχουν τύχει κι εμένα τέτοιες φάσεις,

...

τράβα σύγκρινε τώρα τον κάθε Κινέζο με τα μεγάλα καταστήματα που πάμε συνήθως και τα σκάμε!

πω πραγματκα αξιζει ενα μπραβο στον τυπο :) τελικα ηταν σωστος στις δουλεις του :lock:

Το παρόν thread "απεικονίζει" την αγωνία του αγοραστή όταν γίνονται λάθη στις παραγγελίες και χάνει χρόνο και χρήμα και το πόσο πολύ μετράει μία σοβαρή αντίδραση από των πωλητή/αποστολέα.

Εγώ θα έλεγα ότι το παρών thread απεικονίζει γιατί πολλοί αξιόλογοι πωλητές στο Ebay δεν θέλουν να στέλνουν στην Ελλάδα!!

Εγώ θα έλεγα ότι το παρών thread απεικονίζει γιατί πολλοί αξιόλογοι πωλητές στο Ebay δεν θέλουν να στέλνουν στην Ελλάδα!!

Η Ελλάδα τι φταίει στη συγκεκριμένη περίπτωση; :...:

Γιατί κάνουν λάθος, στέλνουν άλλο και μετά χρεώνονται να στείλουν και το σωστό. Αυτό θα εννοεί μάλλον :S

Όταν τελειώσει η ιστορία, κι εφόσον ο πωλητής αποδειχθεί σωστός, μοιράσου μαζί μας το ποιος είναι. Του ανταποδίδεις την άριστη συμπεριφορά του, έστω και εν αγνοία του, στέλνοντάς του πιθανούς πελάτες ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.