gocu Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 20, 2011 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 20, 2011 Καλησπέρα.Έκανα μια μικρή αναζήτηση στο forum σχετικά με το θέμα μου αλλά δεν βρήκα κάτι, οπότε συγγνώμη αν ανοίγω καινούριο θέμα.Στο θέμα μας.Logitech MX Revolution και χαλασμένος usb receiver..(σήμερα πάνω στο σημάζεμα κάπως τον λύγισα ο βλάκς).Από που μπορώ να προμηθευτώ ένα καινούριο ? Έχετε ιδέα? Δεν μπορεί σε κάποιον θα έχει συμβεί κάτι παρόμοιο.Περιμένω σε αναμένα κάρβουνα καθώς είναι το αγαπημένο (και πιο ακριβό) μου ποντικάκι....Ευχαριστώ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Οκτώβριος 20, 2011 #2 Κοινοποίηση Οκτώβριος 20, 2011 Στη Logitech θα απευθυνθείς. Γενικά έχουν εξαιρετικό support και εκτός του ότι θα έχουν, μπορεί να μη σε χρεώσουν καν.Άλλη λύση είναι από κάποιον που έχει το ίδιο ποντίκι, ή άλλο με τον ίδιο receiver και του έχει χαλάσει, οπότε έχει το receiver άχρηστο. Σε αυτή την περίπτωση, βάλε μια αγγελία εδώ: Ζήτηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nephiλiμ Οκτώβριος 20, 2011 #3 Κοινοποίηση Οκτώβριος 20, 2011 Spare Parts StoreΤΑΝΤΑΝ!Nephiλiμ delivers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gocu Οκτώβριος 20, 2011 Author #4 Κοινοποίηση Οκτώβριος 20, 2011 Respect μαγκες.Θα δοκιμάσω αύριο τηλεφωνο επικοινωνιας με logitech και θα σας πω τι παιζει.Neph gj man. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djkostas Οκτώβριος 20, 2011 #5 Κοινοποίηση Οκτώβριος 20, 2011 σήμερα πάνω στο σημάζεμα κάπως τον λύγισα ο βλάκςΔοκίμασες καθόλου να τον επισκευάσεις??Μπορεί να είναι κάτι πολύ απλό και να γλυτώσεις τα έξοδα!Αν δεν μπορείς εσύ ή φοβάσαι, ίσως κάποιος φίλος? Link to comment Share on other sites More sharing options...
c.yiannis Οκτώβριος 20, 2011 #6 Κοινοποίηση Οκτώβριος 20, 2011 Σε εμένα μου έστειλαν καινούργιο και δεν με χρέωσαν Link to comment Share on other sites More sharing options...
gocu Οκτώβριος 28, 2011 Author #7 Κοινοποίηση Οκτώβριος 28, 2011 Παιδιά δεν παίζει αυτό!!!RESPECT στην Logitech (δεν είχα ιδέα ότι έχει τόσο τρομερό support )Παραθέτω την συζήτηση e-mail ενδεικτικά για να πάρετε μια γεύση της εξυπηρέτησης. ---------------------------------------------------------------------------------Subjectmx revolution - broken receiver Discussion Thread Response (XXXXX) 28/10/2011 11.55 AMDear Kostas XXXXXXXXXXXXXX,Thank you for contacting Logitech's Customer Care.From your email I understand, that you are looking for a replacement receiver. We are more than happy to help you with this case.Please confirm your shipping address and we can send it to you for free of charge as good gesture of goodwill.Please note; if we do not hear back from you within 1 week, we will assume that we were successfully able to resolve your support request and will set it to "solved". In this case, a survey will be sent to you to gather your feedback.For reference purposes this is your support reference number χχχχχχ and if you would like to follow up, please simply reply using this link: .If you are asked for a password and do not have one yet, this means you do not have an account yet. In this case please use the "forgot username or password" under Log in to create a password.Once again thank you for contacting Logitech Customer Care.Kind RegardsXXXXXXXXXXXLogitech Europe S.A.Customer Care - Europe, Middle East and Africa Response (XXXXXXXXXX) 27/10/2011 10.08 PMDear Kostas,Thank you for contacting Logitech Customer Care.I understand that you are having issues with your Logitech device.I see that you're from Greece as stated from your email. I apologize to inform you that your case has been sent to the wrong queue. I'm currently supporting US Logitech end-user.To better serve you, I have referred your issue to our European Colleagues who handles your concern. A Customer Service Specialist from that end will be answering your e-mail within two business days.Please let us know if you do not receive a reply.Thank you for your understanding.Kind RegardsMykLogitech Inc.Customer Care - America Auto-Response 25/10/2011 03.36 PMThis is an autoresponse message. We have received your support request and will be responding soon. Customer (Kostas Papageorgiou) 25/10/2011 03.36 PMI have the logitech mx revolution mouse for a few years now and i am very pleased. Yesterday accidently i broke the usb receiver. Is there anyway i could get a new one?or even a used one? Because my mouse had a lot of scratches and i wasnt sure for serial numbers i;ve attached a photo of it. Thank you for your support, i'm looking forward for your answer------------------------------------------------------------------------------Θελω να σας ευχαριστήσω όσους απάντησαν για βοήθεια. Φυσικά ακόμα δεν έχω λάβει τίποτα γιατί είμαι επαρχία (Χανιά) , αλλά δεν νομίζω να μην φτάσει ποτέ..!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpawNerGR Οκτώβριος 28, 2011 #8 Κοινοποίηση Οκτώβριος 28, 2011 Please confirm your shipping address and we can send it to you for free of charge as good gesture of goodwill.Όντως respect στην Logitech για το support.Δε το πιστεύω αυτό που διαβάζω.Η' είναι πολιτική τους ή ο υπάλληλος κάτι παίρνει...Ελπίζω να είναι το πρώτο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANISTELROOY Οκτώβριος 28, 2011 #9 Κοινοποίηση Οκτώβριος 28, 2011 Πολιτικη τους ειναι....Sent from my HTC HD2 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Οκτώβριος 30, 2011 #10 Κοινοποίηση Οκτώβριος 30, 2011 Spare Parts StoreΤΑΝΤΑΝ! Nephiλiμ delivers. Μήπως παίζει κάτι αντίστοιχο για Microsoft? Sorry για το ΟΤ και το thread hijack... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.