Jump to content



Help Logitech mouse receiver


gocu

Recommended Posts

Καλησπέρα.

Έκανα μια μικρή αναζήτηση στο forum σχετικά με το θέμα μου αλλά δεν βρήκα κάτι, οπότε συγγνώμη αν ανοίγω καινούριο θέμα.

Στο θέμα μας.

Logitech MX Revolution και χαλασμένος usb receiver..(σήμερα πάνω στο σημάζεμα κάπως τον λύγισα ο βλάκς).

Από που μπορώ να προμηθευτώ ένα καινούριο ? Έχετε ιδέα? Δεν μπορεί σε κάποιον θα έχει συμβεί κάτι παρόμοιο.

Περιμένω σε αναμένα κάρβουνα καθώς είναι το αγαπημένο (και πιο ακριβό) μου ποντικάκι....

Ευχαριστώ...

Link to comment
Share on other sites

Στη Logitech θα απευθυνθείς. Γενικά έχουν εξαιρετικό support και εκτός του ότι θα έχουν, μπορεί να μη σε χρεώσουν καν.

Άλλη λύση είναι από κάποιον που έχει το ίδιο ποντίκι, ή άλλο με τον ίδιο receiver και του έχει χαλάσει, οπότε έχει το receiver άχρηστο. Σε αυτή την περίπτωση, βάλε μια αγγελία εδώ: Ζήτηση

Link to comment
Share on other sites

σήμερα πάνω στο σημάζεμα κάπως τον λύγισα ο βλάκς

Δοκίμασες καθόλου να τον επισκευάσεις??

Μπορεί να είναι κάτι πολύ απλό και να γλυτώσεις τα έξοδα!

Αν δεν μπορείς εσύ ή φοβάσαι, ίσως κάποιος φίλος?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δεν παίζει αυτό!!!

RESPECT στην Logitech (δεν είχα ιδέα ότι έχει τόσο τρομερό support )

Παραθέτω την συζήτηση e-mail ενδεικτικά για να πάρετε μια γεύση της εξυπηρέτησης.

---------------------------------------------------------------------------------

Subject

mx revolution - broken receiver

Discussion Thread

Response (XXXXX) 28/10/2011 11.55 AM

Dear Kostas XXXXXXXXXXXXXX,

Thank you for contacting Logitech's Customer Care.

From your email I understand, that you are looking for a replacement receiver. We are more than happy to help you with this case.

Please confirm your shipping address and we can send it to you for free of charge as good gesture of goodwill.

Please note; if we do not hear back from you within 1 week, we will assume that we were successfully able to resolve your support request and will set it to "solved". In this case, a survey will be sent to you to gather your feedback.

For reference purposes this is your support reference number χχχχχχ and if you would like to follow up, please simply reply using this link:

.

If you are asked for a password and do not have one yet, this means you do not have an account yet. In this case please use the "forgot username or password" under Log in to create a password.

Once again thank you for contacting Logitech Customer Care.

Kind Regards

XXXXXXXXXXXLogitech Europe S.A.

Customer Care - Europe, Middle East and Africa

Response (XXXXXXXXXX) 27/10/2011 10.08 PM

Dear Kostas,

Thank you for contacting Logitech Customer Care.

I understand that you are having issues with your Logitech device.

I see that you're from Greece as stated from your email. I apologize to inform you that your case has been sent to the wrong queue. I'm currently supporting US Logitech end-user.

To better serve you, I have referred your issue to our European Colleagues who handles your concern. A Customer Service Specialist from that end will be answering your e-mail within two business days.

Please let us know if you do not receive a reply.

Thank you for your understanding.

Kind Regards

Myk

Logitech Inc.

Customer Care - America

Auto-Response 25/10/2011 03.36 PM

This is an autoresponse message. We have received your support request and will be responding soon.

Customer (Kostas Papageorgiou) 25/10/2011 03.36 PM

I have the logitech mx revolution mouse for a few years now and i am very pleased. Yesterday accidently i broke the usb receiver. Is there anyway i could get a new one?or even a used one? Because my mouse had a lot of scratches and i wasnt sure for serial numbers i;ve attached a photo of it. Thank you for your support, i'm looking forward for your answer

------------------------------------------------------------------------------

Θελω να σας ευχαριστήσω όσους απάντησαν για βοήθεια. Φυσικά ακόμα δεν έχω λάβει τίποτα γιατί είμαι επαρχία (Χανιά) , αλλά δεν νομίζω να μην φτάσει ποτέ..!)

Link to comment
Share on other sites

Please confirm your shipping address and we can send it to you for free of charge as good gesture of goodwill.

Όντως respect στην Logitech για το support.

Δε το πιστεύω αυτό που διαβάζω.

Η' είναι πολιτική τους ή ο υπάλληλος κάτι παίρνει...

Ελπίζω να είναι το πρώτο!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.